• Het blijft de 25ste!


    Hallo Q-terians,

    Dit is alweer nummer drie, ghehe

    Omdat Sander een luie kokosnoot is, maak ik een nummer drie aan!

    Sander had als awesome idee em een meeting organiseren in het stadje: Den Bosch wat maar 16 minuten treinen van hem vandaan is. En voor mij een half uur (:
    Aangezien er al veel meetings zijn in andere delen van het land maar nog niet echt vaak in Den Bosch.

    Datum: 25 Juni.
    Tijd: 1200 uur.
    Plaats: Spoor 1.


    Wie komen:
    Omniscience
    Louisaaa
    Lycaon
    Kenji
    Veritas
    Grassprietje
    Sorenos
    Progeny
    Jennieee
    Fragile
    Login


    Wie komen waarschijnlijk naar Den Bosch meeting:
    Recidivism
    Solitario
    LENI
    Gaby
    Puta
    Justjeff8d



    Ideeën:
    -picknick
    -pinda's gooien
    -mensen stalken
    -mensen zo bang maken dat we het park voor ons alleen hebben -(bat)
    -Nikki ontvoeren, als ze niet kan komen.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 8:26 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Atiras schreef:
    (...)

    ik heb hem lekker al voelt me eigen stoer

    -Voelt zich ook stoer-


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik heb huisarrest, ik weet dus niet of ik kom :S En die maandag begint mijn proefwerkweek.. Dus heel veel zin heeft het dan niet om naar de meeting te gaan.. EN ZE HEBBEN GODVERDOMME MIJN MOBIEL AFGEPAKT dus nu ben ik chagarijnig :S

    Login schreef:
    Ik heb huisarrest, ik weet dus niet of ik kom :S En die maandag begint mijn proefwerkweek.. Dus heel veel zin heeft het dan niet om naar de meeting te gaan.. EN ZE HEBBEN GODVERDOMME MIJN MOBIEL AFGEPAKT dus nu ben ik chagarijnig :S


    sterkte! en jammer.


    Ligt and Darkness are both very different..

    Ik zál proberen om te komen, ik ga gewoon extra veel leren en extra veel klusjes doen, de hond uitlaten enz.. En dan zál ik proberen te komen (;

    eigenlijk ben ik wel nerveus ghehe.. x] dit is mijn eerste meeting (cat)
    voor sander neem ik speciaal mijn gitaar mee ;3en ik ga lekker veel zooi meenemen om over hem heen te gooien -wbw -evil laugh


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Jennieee schreef:
    eigenlijk ben ik wel nerveus ghehe.. x] dit is mijn eerste meeting (cat)
    voor sander neem ik speciaal mijn gitaar mee ;3en ik ga lekker veel zooi meenemen om over hem heen te gooien -wbw -evil laugh
    Komt goed papa is erbij. ^^ Leuk dat je je gitaar meeneemt. ^^ Moet nog bedenken wat ik voor zooi mee ga nemen.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Oh ja zooi meenemen!
    Was ik helemaal vergeten O:
    Maar wat moet ik in godsnaam meenemen?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    ik wil croissantjes mee.
    ik zie wel wat ik doe :'DDD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Jennieee schreef:
    eigenlijk ben ik wel nerveus ghehe.. x] dit is mijn eerste meeting (cat)
    voor sander neem ik speciaal mijn gitaar mee ;3en ik ga lekker veel zooi meenemen om over hem heen te gooien -wbw -evil laugh


    ik hoop dat ik ook mijn gitaar kan meenemen.... maar als het slecht weer is, gaat dat sowieso niet door.

    en ik hoop dat ik geld voor zooi heb... x')


    Ligt and Darkness are both very different..

    Chevalric schreef:
    Oh ja zooi meenemen!
    Was ik helemaal vergeten O:
    Maar wat moet ik in godsnaam meenemen?

    vreten en uh.. iets om je te vermaken? idk xd


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Lycaon schreef:
    (...)Komt goed papa is erbij. ^^ Leuk dat je je gitaar meeneemt. ^^ Moet nog bedenken wat ik voor zooi mee ga nemen.


    gelukkig is mijn family erbijjjj ;D ondanks dat ik een beetje nerveus ben heb ik er veel zin in :D
    Sorenos schreef:
    (...)

    ik hoop dat ik ook mijn gitaar kan meenemen.... maar als het slecht weer is, gaat dat sowieso niet door.

    en ik hoop dat ik geld voor zooi heb... x')


    anders leen je maar wat zooi ;P gaan er trouwens nog andere mensen mee met hun gitaar? ik hoop idd dat het mooi weer is maar dat zien we gauw genoeg ^^


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Jennieee schreef:
    (...)

    anders leen je maar wat zooi ;P gaan er trouwens nog andere mensen mee met hun gitaar? ik hoop idd dat het mooi weer is maar dat zien we gauw genoeg ^^


    ik stuur binnenkort naar iedereen die (misschien) komt een pb, daar zal ik ook wel iets over gitaren vermelden xD

    en anders leen ik wel even van jou xD

    maar het is namelijk zo dat als het slecht weer is dat mijn moeder het me dan ten zeerste afraadt (en terecht xD)

    [ bericht aangepast op 19 juni 2011 - 22:00 ]


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    (...)

    ik stuur binnenkort naar iedereen die (misschien) komt een pb, daar zal ik ook wel iets over gitaren vermelden xD

    en anders leen ik wel even van jou xD

    maar het is namelijk zo dat als het slecht weer is dat mijn moeder het me dan ten zeerste afraadt (en terecht xD)

    Ik neem een paraplu mee (cat)


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Ik neem een paraplu mee (cat)

    slim plan xD


    Ligt and Darkness are both very different..

    ehm moet je persee iets meenemen? geld om iets te kopen heb ik niet echt en zelf hoef ik persoonlijk ook niks. en lol als je heel de tijd met een gitaar wilt sjouwen kun je het meenemen ja xD maar mss kom ik iets later en kan iemand me het adres van het park geven? dan kan ik mss op de scooter komen stuk handiger voor mij bespaart me een hoop gestress met de trein ik haat treinen >.<


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.