• Verliefd zijn doet pijn, vooral als de persoon waar je verliefd op bent zo druk is met toetsen en kort-af is op msn.
    Wie heeft er een relatie en vindt dat het ook niet leuk is om op msn te praten, maar zodra je elkaar ziet alles geweldig weer loopt en jij je afvraagt waarom je zorge maakte?
    Want ik wil niet de enigste zijn ):
    En stiekem wil ik een knuffel...


    Dare to Live

    Ik heb geen relatie, wel een vriend die vaak druk is, en dan vind ik et kut dat hij het druk heeft met school en z'n vriendin en ben ik bang dat ik hem kwijtraak [heb ik snel bij mensen waar ik om geef] en als we dan gepraat hebben een tijdje, denk ik van; waarom dacht ik dat.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    Ik heb geen relatie, wel een vriend die vaak druk is, en dan vind ik et kut dat hij het druk heeft met school en z'n vriendin en ben ik bang dat ik hem kwijtraak [heb ik snel bij mensen waar ik om geef] en als we dan gepraat hebben een tijdje, denk ik van; waarom dacht ik dat.

    Het is ongeveer hetzelfde dan inderdaad, dus ik ben niet alleen. Ik vind het gewoon zo rot, want ik ben steeds bang dat ik hem kwijt ga raken. Maar zodra we samen zijn kan ik alleen glimlachen. Het is gewoon zo kut op het moment, want ik zie hem maar een of twee keer in de week =(


    Dare to Live

    Jep! Dat heb ik ook wel eens


    Life is hard and then we die

    xMellifluous schreef:
    (...)
    Het is ongeveer hetzelfde dan inderdaad, dus ik ben niet alleen. Ik vind het gewoon zo rot, want ik ben steeds bang dat ik hem kwijt ga raken. Maar zodra we samen zijn kan ik alleen glimlachen. Het is gewoon zo kut op het moment, want ik zie hem maar een of twee keer in de week =(



    I know how you feel right now <33
    Het komt goed (:, het is moeilijk te geloven, maar het komt echt goed.
    Gewoon lekker de dagen aftellen, en voor je het weet is het om (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)


    I know how you feel right now <33
    Het komt goed (:, het is moeilijk te geloven, maar het komt echt goed.
    Gewoon lekker de dagen aftellen, en voor je het weet is het om (:

    Het is fijn om te weten dat ik niet alleen ben (:
    Thank-you, maar het is gewoon zo moeilijk. Hij betekent alles voor mij (ja, klinkt misschien stom en omg i'm so in love like a little kid) maar ik wil niet zonder hem zijn, omdat ik dus echt van hem houd.
    :Hug:


    Dare to Live

    xMellifluous schreef:
    (...)
    Het is fijn om te weten dat ik niet alleen ben (:
    Thank-you, maar het is gewoon zo moeilijk. Hij betekent alles voor mij (ja, klinkt misschien stom en omg i'm so in love like a little kid) maar ik wil niet zonder hem zijn, omdat ik dus echt van hem houd.
    :Hug:


    Haha dat klinkt niet stom (:
    Dat heb ik met een goede vriend van me [heb 2 goede vrienden hiphea;D]
    & die betekent ook alles voor me. Ik sta voor hem klaar en hij voor mij ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    Haha dat klinkt niet stom (:
    Dat heb ik met een goede vriend van me [heb 2 goede vrienden hiphea;D]
    & die betekent ook alles voor me. Ik sta voor hem klaar en hij voor mij ;D

    Dat is idd hip haha, en zeker heel fijn ^^ Maar ik ben bang dat ik te kleverig over kom, of niet genoeg laat zien dat ik van hem houd. Want hij reageert nu zo kort af, ik heb niet eens welterusten kunnen zeggen. En nu zit ik in een dipje en wil ik me vol proppen met ijs >.<


    Dare to Live

    xMellifluous schreef:
    (...)
    Dat is idd hip haha, en zeker heel fijn ^^ Maar ik ben bang dat ik te kleverig over kom, of niet genoeg laat zien dat ik van hem houd. Want hij reageert nu zo kort af, ik heb niet eens welterusten kunnen zeggen. En nu zit ik in een dipje en wil ik me vol proppen met ijs >.<


    Haha (:
    Dat kortaf komt gewoon omdat hij druk bezig is, Ik weet haast zeker dat dat niet zijn bedoeling is. & is hij net op bed gegaan? maybe ff snel een slaap lekker smsje (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    Haha (:
    Dat kortaf komt gewoon omdat hij druk bezig is, Ik weet haast zeker dat dat niet zijn bedoeling is. & is hij net op bed gegaan? maybe ff snel een slaap lekker smsje (:

    Hij is al bijna een uur geleden naar bed gegaan en heb hem om 11 uur een smsje gestuurd... Denk niet ik nog wat terug krijg, maar ja. Hij houdt sowieso niet ervan om te smsen, maar het zou toch wel fijn zijn om wat terug te krijgen.


    Dare to Live

    xMellifluous schreef:
    (...)
    Hij is al bijna een uur geleden naar bed gegaan en heb hem om 11 uur een smsje gestuurd... Denk niet ik nog wat terug krijg, maar ja. Hij houdt sowieso niet ervan om te smsen, maar het zou toch wel fijn zijn om wat terug te krijgen.


    Hmm, das lastig. Maar weet, hij zal vast en zeker wel je sms'je lezen (:
    & anders gewoon aan hem vragen van dat je het wel leuk vind als je af en toe ook een sms'je terug kreeg (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    Hmm, das lastig. Maar weet, hij zal vast en zeker wel je sms'je lezen (:
    & anders gewoon aan hem vragen van dat je het wel leuk vind als je af en toe ook een sms'je terug kreeg (:

    Yeah, dat zal ik doen als ik hem weer zie. Thank-you, ik voel me al stukken beter ^^


    Dare to Live

    xMellifluous schreef:
    (...)
    Yeah, dat zal ik doen als ik hem weer zie. Thank-you, ik voel me al stukken beter ^^


    Haha, graag gedaan (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wow, exactly the same here. O.o
    Maar ik loop dan rond in m'n kop van 'het is maar tot de laatste week van juni'. En daar sus ik mezelf dan maar mee, want ik vertrouw hem wel.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Madagascar schreef:
    Wow, exactly the same here. O.o
    Maar ik loop dan rond in m'n kop van 'het is maar tot de laatste week van juni'. En daar sus ik mezelf dan maar mee, want ik vertrouw hem wel.

    Tot de laatste week van Juni?
    Ik vertrouw hem ook wel, maar op zo'n moment als ik net had, begon ik te twijfelen over alles; Ben ik te kleverig, of laat ik niet genoeg zien dat ik van hem houd. Ugh, ik wil nog steeds een pot ijs :/


    Dare to Live

    xMellifluous schreef:
    (...)
    Tot de laatste week van Juni?
    Ik vertrouw hem ook wel, maar op zo'n moment als ik net had, begon ik te twijfelen over alles; Ben ik te kleverig, of laat ik niet genoeg zien dat ik van hem houd. Ugh, ik wil nog steeds een pot ijs :/

    Ja, tot de laatste week van juni.
    Ik ben dan ook altijd bang dat ik iets verkeerd doe maar je moet hem gewoon rustig laten studeren of zo. Daarna is de liefde eens zo groot. (;
    Je doet echt niets verkeerd!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.