• Kan iemand me alsjeblieft helpen? -a-
    Ik heb twee vraagjes:
    1. Weet iemand hoe je liedjes van Youtube naar MP3 kan converteren ZONDER iets te moeten installeren?
    2. Hoe kan je deeltjes van Youtube-filmpjes of volledige Youtube-filmpjes op je computer zetten? (nerd)

    wie kan me helpen? (:

    [ bericht aangepast op 8 juni 2011 - 21:19 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Knoxville schreef:
    (...)

    uuuh.... Als je gedownloadt hebt zeg maar, dan staat hij op je comp en dan kun je hem gewoon op je mp3 zetten ;3

    ah oké, bedankt. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Je kan youtube converter downloaden, maar dat wil je niet dus zou ik zeggen kopier de url in youtube en laat hem converteren met zamzar (online converter)
    de kwaliteit wordt wel ietsje minder goed, maar gaat er nog mee door. :)
    en dan kan je die in wmm gebruiken. Avi is het beste bestand, maar als je met een oudere wmm maker zit raad ik aan om mpg ofzo te gebruiken, want die oude ondersteunen geen avi.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Apocalyptica schreef:
    Je kan youtube converter downloaden, maar dat wil je niet dus zou ik zeggen kopier de url in youtube en laat hem converteren met zamzar (online converter)
    de kwaliteit wordt wel ietsje minder goed, maar gaat er nog mee door. :)
    en dan kan je die in wmm gebruiken. Avi is het beste bestand, maar als je met een oudere wmm maker zit raad ik aan om mpg ofzo te gebruiken, want die oude ondersteunen geen avi.

    THANKYOUVERYMUCH, ik ga die nu eens uittesten (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    no problem. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    video2mp3


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Apocalyptica schreef:
    no problem. :)

    kan het wel dat het ene tijdje duurt voor je het bestand krijgt?


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    youtubeconverter.com is echt goed!!!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Poppins schreef:
    (...)
    kan het wel dat het ene tijdje duurt voor je het bestand krijgt?
    Jup. Soms gaat het supersnel en soms duurt het echt lang, heel lang!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Seel schreef:
    youtubeconverter.com is echt goed!!!

    voor wat is dat: mijn eerste vraag of mijn tweede? (nerd)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Apocalyptica schreef:
    (...)Jup. Soms gaat het supersnel en soms duurt het echt lang, heel lang!

    Da's wel kut ><
    Wat is dan hetgeen waarbij je wél iets moet installeren? want anders doe ik misschien beter dat.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Poppins schreef:
    (...)
    Da's wel kut ><
    Wat is dan hetgeen waarbij je wél iets moet installeren? want anders doe ik misschien beter dat.
    Dat gaat wel wat sneller en de kwaliteit is ook veel beter. Eerst wordt de clip gedownload en dan moet je het wel nog converten via dat programma, maar dat doet zijn werk terwijl je gerust iets anders kan doen. Als het natuurlijk een filmpje is van 9 minuten zal het wel een halfuurtje duren, maar meestal gaat het nog redelijk snel.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Gewoon een youtube converter downloaden, als het goed is kun je daar allebei de puntjes mee doen. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Allebei: zamzar.com


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    de muziek of filmpjes downloaden met clip erbij,
    DAAR HEB je een programma voor.
    heel erg makkelijk,.
    alleen je moet het downloaden
    het is wel gratis

    zamzar.com


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.