• Ik vind Glee stom. No offense.
    Mag ik weten wat er zo leuk aan is, behalve dat ze sommige liedjes leuker maken dan ze zijn.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2011 - 18:31 ]


    We accept the love we think we deserve.

    Ik vind juist dat ze de liedjes stommer maken dan ze zijn.

    En ik snap ook niet wat er zo leuk aan is.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Serieus, waarom maakt iedereen vandaag glee-topics?


    <3

    Sommige liedjes vind ik dat ze minderleuk coveren dan het origineel.
    Ik vind het wel leuk (:
    Het best origineel dat ze zoveel zingen, en het meeste vind leuk.
    Eer zit ook humor, romantiek, en het is best realistisch.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2011 - 18:42 ]

    Ik vind het een goede serie om echt te ontspannen. Moet je niet nadenken over een moeilijke verhaallijn en dergelijke


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Como schreef:
    Serieus, waarom maakt iedereen vandaag glee-topics?


    't zijn er 2 toch.. -.-"

    Como schreef:
    Serieus, waarom maakt iedereen vandaag glee-topics?

    Dat dacht ik nou ook -_-


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Ik vind het soms nogal hilarisch (cat)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    glee vind ik gewoon leuk beetje dramatisch leuke nummers (haha ik en er nu 1 aan het luisteren :'D) niet zo'n moeilijke verhaal lijn en sue sylvester is gewoon geniaal _O_ en soms ook hilarisch _O_

    [ bericht aangepast op 8 juni 2011 - 18:44 ]


    Shoganai i ne~

    Tranquillity schreef:
    Ik vind het een goede serie om echt te ontspannen. Moet je niet nadenken over een moeilijke verhaallijn en dergelijke

    Hmmm.. ik heb het een paar keer gekeken en ik vond het niks. Maar misschien past 'Glee' gewoon niet bij mij.


    We accept the love we think we deserve.

    Como schreef:
    Serieus, waarom maakt iedereen vandaag glee-topics?


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Master schreef:
    (...)
    Hmmm.. ik heb het een paar keer gekeken en ik vond het niks. Maar misschien past 'Glee' gewoon niet bij mij.

    Ja, ik kan snappen dat het niets voor jou is.. Ik heb ook soms dat ik sommige dingen raar en overdreven vind. Het is niet altijd even leuk


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Het is gewoon een hele leuke, luchtige serie. Leuke liedjes, grappige personages, en lekker om even te ontspannen.


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Canon schreef:
    (...)

    't zijn er 2 toch.. -.-"


    Nee, meer.


    <3

    ik denk dat et zo leuk is omdat je je in de personages kan inleven.
    iedereen in glee is anders de ene homo de ander gothich
    snap je?
    en natuurlijk de geweldige humor& liedjes


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Oké, dat is dan jouw mening. Maar er zijn vast ook wel dingen die jij leuk vindt, en waarvan anderen niet kunnen begrijpen wat er nou zo geweldig aan is. En het is dus een beetje nutteloos om uit te gaan leggen wat ik leuk vind aan Glee, aangezien jij je mening daarover al hebt gevormd. Als ik dus zeg dat het grappig is, zou jij toch alleen maar het tegendeel kunnen beweren. Iedereen heeft gewoon zijn eigen voorkeuren en smaak. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan