• Members of the WAG-gang

    Xavi - Lynn - WAG van Xavi Hernández
    RealxMadrid - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos
    Wembley - Elena - WAG van David Villa & Samir Nasri
    Gourcuff - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner & Yoann Gourcuff
    AaronRamsey - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Cataracs - Malissa - WAG van Bojan Krkic
    Instrumental - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay
    Pensieve - Amber - WAG van Lionel Messi
    CaptainKid - Nikki - WAG van Cesc Fabregas

    Gasten zijn welkom!



    [ bericht aangepast op 8 juni 2011 - 16:15 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    AaronRamsey schreef:
    Oke, en weet Xavier het ook al?
    Mijn mening over tienermoeders is nogal heftig over het algemeen, maar als je het kind wilt houden sta ik achter je. Ondanks mijn mening (:
    Wat is jou mening dan? En nee, Xavier weet nog niks, mama vond het beter het pas te vertellen als het zeker is. Als ik bijvoorbeeld morgen ongesteld word en ik ben niet zwanger, heb ik hem voor niks gebeld


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Elena, denk je dan echt dat je zwanger bent?
    Of, heb ik iets gemist ofzo?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RealxMadrid schreef:
    Elena, denk je dan echt dat je zwanger bent?
    Of, heb ik iets gemist ofzo?
    Ik weet het echt niet (no_chears)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Wembley schreef:
    (...)Ik weet het echt niet (no_chears)


    Oooh zo. Ja nee oke. Ik dacht je hebt een test gedaan ofzo en dat het al zeker was.. Dus ik schrok..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik vind dat ze nooit goed voor een kind kunnen zorgen. Ze gooien hun eigen toekomst en dromen weg voor een kind. Meestal zorgen de opa en oma voor het kind.
    Maar het ligt puur aan mij hoor. Ik droom mijn hele leven over een carrière en niet over kinderen. Over het algemeen vind ik ze ook niets. En ik wil later wel een kindje, maar ik wil hem een geweldige toekomst kunnen bieden. En die kan ik niet bieden als ik geen goede opleiding doe en geen goede baan heb.
    Nu niet boos zijn, want als jij je kind wilt houden sta ik no matter what achter je (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Wembley schreef:
    (...)Ik weet het echt niet (no_chears)


    Wanneer ga je de test doen dan?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik heb jullie mening nodig...
    Niels heeft net gesmst om te vragen of ik vanavond bij hem voetbal kom kijken en nu twijfel ik. Want ik voel nog wel wat voor hem maar hij is toch wel een player. En ik wil wel heel graag gaan. Zal ik nou gaan of niet?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    AaronRamsey schreef:
    Ik heb jullie mening nodig...
    Niels heeft net gesmst om te vragen of ik vanavond bij hem voetbal kom kijken en nu twijfel ik. Want ik voel nog wel wat voor hem maar hij is toch wel een player. En ik wil wel heel graag gaan. Zal ik nou gaan of niet?
    Niet gaan
    @Lien, maandag, als ik daarvoor nog niet ongesteld ben geworden


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    AaronRamsey schreef:
    Ik heb jullie mening nodig...
    Niels heeft net gesmst om te vragen of ik vanavond bij hem voetbal kom kijken en nu twijfel ik. Want ik voel nog wel wat voor hem maar hij is toch wel een player. En ik wil wel heel graag gaan. Zal ik nou gaan of niet?


    Doet hij dat ook bij andere meisjes dan?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Wembley schreef:
    (...)Niet gaan
    @Lien, maandag, als ik daarvoor nog niet ongesteld ben geworden


    Okee.
    Wij staan allemaal achter je!
    (bloos)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Hij heeft niemand anders gevraagd om te komen. En ik heb nog nooit gehoord dat hij iemand bloemen heeft gegeven.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    AaronRamsey schreef:
    Ik vind dat ze nooit goed voor een kind kunnen zorgen. Ze gooien hun eigen toekomst en dromen weg voor een kind. Meestal zorgen de opa en oma voor het kind.
    Maar het ligt puur aan mij hoor. Ik droom mijn hele leven over een carrière en niet over kinderen. Over het algemeen vind ik ze ook niets. En ik wil later wel een kindje, maar ik wil hem een geweldige toekomst kunnen bieden. En die kan ik niet bieden als ik geen goede opleiding doe en geen goede baan heb.
    Nu niet boos zijn, want als jij je kind wilt houden sta ik no matter what achter je (:
    Ja, dat dacht ik eerst ook altijd, en ik ben niet boos
    Maar ik houd van kinderen en ik weet hoe ik ermee om moet gaan. Xavier weet het ook, haha want ik ben toen ik in Spanje was met hem meegegaan naar een kinderdagverblijf en het is echt heel lief hoe hij ermee omgaat
    Maar voor het kind zorgen lukt wel, en mijn dromen weggooien lukt niet, ik had een droom en dat was gewoon gelukkig worden, en kijk? Ik ben de gelukkigste persoon op aarde,
    maarja, ik heb liever dat ik niet zwanger ben ik dat ik morgen gewoon ongesteld ben


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Wembley schreef:
    (...)Ja, dat dacht ik eerst ook altijd, en ik ben niet boos
    Maar ik houd van kinderen en ik weet hoe ik ermee om moet gaan. Xavier weet het ook, haha want ik ben toen ik in Spanje was met hem meegegaan naar een kinderdagverblijf en het is echt heel lief hoe hij ermee omgaat
    Maar voor het kind zorgen lukt wel, en mijn dromen weggooien lukt niet, ik had een droom en dat was gewoon gelukkig worden, en kijk? Ik ben de gelukkigste persoon op aarde,
    maarja, ik heb liever dat ik niet zwanger ben ik dat ik morgen gewoon ongesteld ben


    Dan heb je een pluspunt, dat je met kinderen om kunt gaan. Ik laat ze altijd bijna vallen en als ze beginnen te huilen krijg ik onmiddelijk hoofdpijn. Ik vind jongens lief als ze met kinderen bezig zijn, haha.
    Financieel is misschien een probleem? Hoewel jouw ouders hebben volgens mij wel geld, want anders droeg je niet van die mooie dure kleding, haha. En als een kindje jouw en Xavier gelukkig maakt, dan maakt het op zich niet veel uit.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    AaronRamsey schreef:
    (...)

    Dan heb je een pluspunt, dat je met kinderen om kunt gaan. Ik laat ze altijd bijna vallen en als ze beginnen te huilen krijg ik onmiddelijk hoofdpijn. Ik vind jongens lief als ze met kinderen bezig zijn, haha.
    Financieel is misschien een probleem? Hoewel jouw ouders hebben volgens mij wel geld, want anders droeg je niet van die mooie dure kleding, haha. En als een kindje jouw en Xavier gelukkig maakt, dan maakt het op zich niet veel uit.
    Daarom, niet arrogant bedoeld of zo, maar wij zijn best wel rijk, en mijn ouders hadden sowieso al het idee om naar Spanje te verhuizen, als we allemaal klaar waren met school


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Wembley schreef:
    (...)Daarom, niet arrogant bedoeld of zo, maar wij zijn best wel rijk, en mijn ouders hadden sowieso al het idee om naar Spanje te verhuizen, als we allemaal klaar waren met school


    Wij niet. Mijn ouders kunnen het wel betalen hoor en ik krijg alles wat mijn hartje me begeert maar niet dat ik van die merken krijg die jij draagt. Hoewel me krijgt een tom ford zonnebril, haha.
    En Spanje is een veel leuker land om in op te groeien. Daar kan een kind buitenspelen zonder meteen door 3 auto's omver gereden te worden, zoals bij mij in de wijk-,-


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.