• Members of the WAG-gang

    Xavi - Lynn - WAG van Xavi Hernández
    RealxMadrid - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos
    Wembley - Elena - WAG van David Villa & Samir Nasri
    Gourcuff - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner & Yoann Gourcuff
    AaronRamsey - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Cataracs - Malissa - WAG van Bojan Krkic
    Instrumental - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay
    Pensieve - Amber - WAG van Lionel Messi
    CaptainKid - Nikki - WAG van Cesc Fabregas

    Gasten zijn welkom!



    [ bericht aangepast op 8 juni 2011 - 16:15 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Cataracs schreef:
    Betrayer of Quasar .. als nieuwe usernaam?
    Beide leuk, doe een combinatie like; Betrasar (wbw)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    AaronRamsey schreef:
    (...)

    Idd, dat is echt veel, maargoed (: Ik verdien dan in 5 weken 600 euro ongeveer (: Ik moet boeken pakketten maken voor school=.=

    OMG, dat lijkt me niet echt top werk hahaha! Maar dan verdien je best.. weinig voor de tijd die je moet werken, klinkt best stom dat ik het zeg maar ik had toen echt meer! Maar ach misschien heb je wel leuke collega's enzo? =D


    Everything is worse without music.

    AaronRamsey schreef:
    (...)

    Wat betekend Quasar?


    Dat is een soort van ding in het heelal, of zoiets, maar het klonk wel cool dusja. (bat)


    Everything is worse without music.

    Cataracs schreef:
    (...)
    OMG, dat lijkt me niet echt top werk hahaha! Maar dan verdien je best.. weinig voor de tijd die je moet werken, klinkt best stom dat ik het zeg maar ik had toen echt meer! Maar ach misschien heb je wel leuke collega's enzo? =D


    Volgens iedereen verdien ik veel. Maar bijna al mijn vrienden werken bij de Mac, en daar wordt je uitgebuit. Net als bij de HEMA, haha. Maar het is maar voor 5 weekjes.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Cataracs schreef:
    (...)


    Dat is een soort van ding in het heelal, of zoiets, maar het klonk wel cool dusja. (bat)


    Hmm, het klinkt eigenlijk allebei leuk. Maar de betekenis van Betrayer is leuker (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Maar als ik aan het werk ben, kan ik nauwelijks schrijven-,-'


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    AaronRamsey schreef:
    (...)

    Volgens iedereen verdien ik veel. Maar bijna al mijn vrienden werken bij de Mac, en daar wordt je uitgebuit. Net als bij de HEMA, haha. Maar het is maar voor 5 weekjes.

    En dan heb je ook meteen geen werk meer?


    Everything is worse without music.

    Cataracs schreef:
    (...)
    En dan heb je ook meteen geen werk meer?


    Dan kan ik nieuw werk zoeken, ja. Maar ik heb dan tenminste ervaring (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    AaronRamsey schreef:
    (...)

    Dan kan ik nieuw werk zoeken, ja. Maar ik heb dan tenminste ervaring (:

    Ja dat is waar, dat van mij is ook seizoenswerk, als het weer straks kouder word moet ik ook minder werken maar misschien kan ik volgend jaar dan in de bediening omdat ik al ervaring heb binnen het bedrijf. En misschien mag ik zo lang wel bij de snackbar werken die ook van mijn baas is (bloos)


    Everything is worse without music.

    Cataracs schreef:
    (...)
    Ja dat is waar, dat van mij is ook seizoenswerk, als het weer straks kouder word moet ik ook minder werken maar misschien kan ik volgend jaar dan in de bediening omdat ik al ervaring heb binnen het bedrijf. En misschien mag ik zo lang wel bij de snackbar werken die ook van mijn baas is (bloos)


    Oeh, beter dan als je in die snackbar kan gaan werken. Wat doe je nu dan precies? Ik ga gewoon overal solliciteren weer net zo lang totdat ik een vaste baan heb (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Oh god, Paris krijgt ook nog een part 4 o.O


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    AaronRamsey schreef:
    (...)

    Oeh, beter dan als je in die snackbar kan gaan werken. Wat doe je nu dan precies? Ik ga gewoon overal solliciteren weer net zo lang totdat ik een vaste baan heb (:

    Ik doe nu de ijsjes verkoop de spoel en soms de keuken in een restaurant heel leuk werk, super gezellige collega's maar ik ga want ik ga naar de film bye(wedding)


    Everything is worse without music.

    Ik ben eten (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Doei Malissa & Elena.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    AaronRamsey schreef:
    Oh god, Paris krijgt ook nog een part 4 o.O


    OMFGGGGGGGGGGGGGG! :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus