• Dit gaat waarschijnlijk echt een hele domme vraag zijn. Maar ik wil het toch weten. Is er een manier om je menstruatie eerder te laten stoppen? Of zorgen dat je eerder uitgebloed bent?

    Want ik ben nu namelijk echt op het minst nuttige tijdstip ongesteld geworden..

    Als jullie antwoord hebben op mijn vragen zijn jullie lief (flower)


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Aan de pil gaan ^^


    Life is hard and then we die

    ik gaa altijd veel drinken en veel eten maar dat is mijn gewoonte bij de menstruatie (zoals nu)

    OT:
    ik heb geen idee ik gebruik de pil :'D


    Shoganai i ne~

    Ghehe i dunno :$ maar ik ben et ook nooit zo lang :$ 3 of 4 dagen of zo ? :$ en daarna gwn heeeeeeeeeeeeeeeeeeleeeeeeeee kleine beetjes, en dat 2 daagjes ofzo

    [ bericht aangepast op 7 juni 2011 - 22:07 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    men zegt dat als je veel beweegt sneller er van af bent


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    De pil ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    PUKKELxDING schreef:
    Aan de pil gaan ^^


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Ik heb altijd het idee dat als ik gym heb of zo, dus veel beweeg, dat ik het dan korter ben?
    Maaar ik ben het sowieso kort :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    PUKKELxDING schreef:
    Aan de pil gaan ^^


    Ik ben al aan de pil.. ;) Maar dit is dus mijn stopweek, en gezien wat plannen die gemaakt zijn komt het eigenlijk echt helemaal niet goed uit >< Had door kunnen slikken ja, dat weet ik.. Maar dat is niet het geval dus (A)

    Ik denk niet dat nu nog aan een nieuwe strip beginnen echt zin heeft..


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Blowsighted schreef:
    (...)

    Ik ben al aan de pil.. ;) Maar dit is dus mijn stopweek, en gezien wat plannen die gemaakt zijn komt het eigenlijk echt helemaal niet goed uit >< Had door kunnen slikken ja, dat weet ik.. Maar dat is niet het geval dus (A)

    Ik denk niet dat nu nog aan een nieuwe strip beginnen echt zin heeft..


    Je kunt altijd gewoon tijdens je stopweek elk moment weer verder gaan

    volgens mij helpt de pil maar als ik nu tegen mijn moeder zou zeggen of ze de pil ff mee wil nemen bij de aphoteek krijgt ze waarschijnlijk een hartaanval voor ik alles goed en wel kan uitleggen:O

    Boxman schreef:
    volgens mij helpt de pil maar als ik nu tegen mijn moeder zou zeggen of ze de pil ff mee wil nemen bij de aphoteek krijgt ze waarschijnlijk een hartaanval voor ik alles goed en wel kan uitleggen:O


    Dan leg je eerst je plannen gelijk uit en daarna de vraag of ze et mee wilt nemen ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Boxman schreef:
    volgens mij helpt de pil maar als ik nu tegen mijn moeder zou zeggen of ze de pil ff mee wil nemen bij de aphoteek krijgt ze waarschijnlijk een hartaanval voor ik alles goed en wel kan uitleggen:O


    Haha, dat had ik eerst ook hoor. Mijn moeder heeft me het helemaal uit mijn hoofd willen krijgen, terwijl het mij helemaal niet ging om het naar bed kunnen gaan met m'n vriend. Mij ging het erom om regelmatiger ongesteld te kunnen zijn i.p.v. 2 weken te vroeg of te laat.

    En daarbij ben ik eerst met de dokter gaan praten met een vragenlijst. Stelde mijn moeder ook gelijk wat geruster enzo. Beetje de pro's en contra's bespreken :)


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    PUKKELxDING schreef:
    Aan de pil gaan ^^


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik had het altijd twee weken :S
    Ik denk dat de pil de enige oplossing is. Gewoon wat vroeger opnieuw beginnen, dan is het eerder gedaan. Bij mij duurt het nog max 2 dagen als ik aan een nieuwe strip begin


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Aan de pil gaan.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.