• ik vind het dus zo beu he -.-
    mensen zeggen altijd:'Dacht jij dan niet eerst dat die Bill een wijff was toen je die de eerste keer zag??'
    en ja, ik geef het toe: ik dacht dat bill een meisje was eerst..

    dus zeg ik:'Ja, ik dacht dat eerst, maar omdat ik wist dat het een jongen was, vond ik hem echt wel fucking sexy vanaf het eerste moment. zelfs zn vrouwelijke trekjes, die nog het meest!'

    en dan kijken ze zo van:'wtf...lesbo!'

    hoeveel mensen dat denken dat ik lesbisch ben, gewoon omdat ik op vrouwelijke jongens val! -.-

    en als ik dan op straat loop met een vriendin, en een meisje zie die mooi haar heeft fzo, of een mooi figuur, en ik zeg:'Kijk, zo'n mooi meisje!' dan neemt mn vriendin altijd meteen afstand en bekijkt me zo van:'begin niet om mij te geilen fzo he!'

    hebben jullie dat ook??

    ik ben niet lesbisch, zelfs niet bi. Ik ben gewoon 100% hetero! wrm snappen die mensen dat niet? :S

    Ach, wat maakt het ook uit? Laat hun toch ff gerust schelden enzoo. Hoe minder je erop ingaat hoe minder aandacht ze aa -n jouw gaan besteden ^^ Laat die apen schelden, trek je er gewoon niets van aan. En uhmm btw; Wat zou er mis zijn om lesbo te zijn? Ö is dat dan zo'n groot woord misschien. Nee, zelf ben ik geen lesbo, ik vind het gewoon dom dat ze over die mensen zo'n drama maken ^^


    nene, ik heb niks tegen lesbo's, holebi's, homo's,... (anders zou ik heel wat van mn vrienden moeten laten vallen >.<)
    maar het feit dat ze me om zo'n stomme reden lesbisch noemen, dat vind ik zo stom!

    Snap je ;)
    Heb ik ook, ropen ze altijd op school naar me,, En als je dan zoon meisje ofzo, fuvking knap vind, en je zeg da. gaan ze meteen raare dingen ofer je denken, terwel ik het bedoel van, Zo will ik er ook wel uit zien. Maar dat vinden ze gek :S Gewoon niks van aantrekken. Ik boel maar, Hoezo zzouw iemant denken dat je Lesbi bent omdat je op Bill valt, Kunnen wij er wat aan done dat hij Zo Fucking Geil is, en wat dan nog, hij heeft zijn vrouwelijke trekjes, Sexxy tog^^


    Dunno ><

    HAHAHAHA X'D LOL
    Me zus, en een vriendin, vinden wijfen ook altijd mooi. Me zus zat laatst op vf, en zij zo.. WHOOO KIJK WAT EEN GEILE GOZUR. bleek het een wijf te zijn. dats dan best wel een blunder x'D
    Anyways. ik heb zo me gay trekjes. ookal ben ik dat niet x'D sommige mensen denken wel dat k lesbi ben though. uit de hand gelopen grap x'D Iedereen doet nog wel normaal tegen me. en als je vriendin zo raar doet, terwijl er bijna niks is, vind ik t een rare vriendin.


    The economy is suffering, let it DIE!

    ik vind het dus zo beu he -.-
    mensen zeggen altijd:'Dacht jij dan niet eerst dat die Bill een wijff was toen je die de eerste keer zag??'
    en ja, ik geef het toe: ik dacht dat bill een meisje was eerst..

    dus zeg ik:'Ja, ik dacht dat eerst, maar omdat ik wist dat het een jongen was, vond ik hem echt wel fucking sexy vanaf het eerste moment. zelfs zn vrouwelijke trekjes, die nog het meest!'

    en dan kijken ze zo van:'wtf...lesbo!'

    hoeveel mensen dat denken dat ik lesbisch ben, gewoon omdat ik op vrouwelijke jongens val! -.-

    en als ik dan op straat loop met een vriendin, en een meisje zie die mooi haar heeft fzo, of een mooi figuur, en ik zeg:'Kijk, zo'n mooi meisje!' dan neemt mn vriendin altijd meteen afstand en bekijkt me zo van:'begin niet om mij te geilen fzo he!'

    hebben jullie dat ook??

    ik ben niet lesbisch, zelfs niet bi. Ik ben gewoon 100% hetero! wrm snappen die mensen dat niet? :S

    nouja. hij is gwn sexy, pech dan :'D

    maar ik moet niet veel zeggen, ik ben bi, dusja. :S

    OMG!
    ><

    't is algemeen wetenschappelijk bewezen dat vrouwen vallen op Mannen met vrouwelijke trekjes!



    ^^
    Maaike heeft da ergens gelezen Dusss...


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Ik heb nooit gedacht dat Bill een meisje was..Ik zag gewoon dat hij zowat vrouwelijke trekken had..NIET SLECHT BEDOELD..Ik vind hem zooo mooi (H)


    I changed.

    Ken da ma véél problemen eb ik dr nii mee want ben Bi en iedereen weet da dus! x)
    x


    If music be the food of love, play on!

    is dat meisje wel je vriendin als ze zo reageert is ze raar hoor voor al omdat het raar is hoe mensen op je reageren

    ik ben Bi,,
    effe voor de duidelijkheid xD
    Maar ik dacht ook dat bill een meisje was voor het eerst maar ik vond hem pas leuk toen ik hoorde dat het een jongen was, ik val op extreme boys weetje wel die gewoon zijn zoals ze zelf willen ^^
    Mijn vriendinnen die accepteren het gewoon ^^


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Waar gaat dit eigenlijk over? b__d


    -

    Ik ben bi, so what.


    -

    ik dacht ook dat Bill een meisje was toen ik hem voor t eerst zag, totdat ik de naam Bill hoorde.


    It's heavy but you are not the only one

    ppfftt jaah iks nap wat julie bedoelee denken se van mij ook,, al mijn vriende vinden dat steeds,, vooral stellaa,, als ik een kietel gevecht met dr heb agat se heel raar bewege nu kwam ik eergister perongeluk tege dr borst aan gilt se: ieeuuwwl lesboo.... mon ik tog nix aan doen?? en se segt het heel vaak,, ik ebn 100% hetroo,, maar vet veel denken dat ik lesbisch ben of bi... maar eerder dak op alleen meisjes val. nou,, weetje,, meide segge tog altijd heel snel van: oww jah die is wle mooii, of die eis dat weer neit,, nou dat doen ALLE meide, als een tje die op beetje vrouwelijke jongen valt dat segt ist meteen: lesboo,, en ik word daar so gek van, se gaan ooka ltijd op een afstandje staan so van: je bent het wel,, uit me buurt,, ik vind je neit leuk.. en dan voel ik me vet hbuite geslote :( en als ik het nou egt was eha?? soude se me dan alte vallee?? lkkre vriende dan.. maar ik ben het NIET

    Ik had van te voren gehoofd dat Bill op een meisje leek maar een jonegn was, maar als ik dat niet had gehoord had ik gezworen dat hij een meisje wasxD
    er is trouwens niemand die 100% ''iets'' is, iedereen heeft wel iets van bisexualiteit in zich ;)