• Zaterdag gingen ik en mijn vriend naar die film en serieus hij is awesome! De trailer lijkt heel saai, maar ik heb echt genoten van die film. Sommige stukjes zijn een beetje slecht, maar de film kan het hebben. Het maakt de film ook een beetje grappig, haha. Ik weet alleen niet of dat de bedoeling was of niet.
    In ieder geval, dit is wel een film voor de mensen die van ouderwetse horror houden dat in een nieuw jasje is gestoken. Met ouderwetste horror bedoel ik dus dat er geen afgehakte lichaamsdelen in voorkomen en dat er twaalf liter bloed overal heen spuit.


    Ik ben gemeen xoxo

    Jaa ik heb hem gezien toen ik op date was!
    Serieus echt een goede film!
    Vette schrikmomenten haha maar hij was het kijken zeker waard !


    I solemny swear i am up to no good

    dat einde zag ik niet aankomen:Y)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Die heb ik samen met mijn mams gekeken :'D
    Bij een stukje liet ik letterlijk het drinken uit mijn handen flikkeren --''
    Maar verder vond ik het wel een goede film :'DDD


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik vind het verhaal nou niet bepaald origineel eigenlijk :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik wil erheen gaan, maar door die stomme kijkcijfer kan ik niet. D:


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Ik dacht al dat dat einde zou komen, lol, maar ik wil hem wel graag zien. :9~


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Crosses schreef:
    Ik vind het verhaal nou niet bepaald origineel eigenlijk :'D

    Als je de trailer zo kijkt niet nee, maar de film zelf is wel origineel. Dat is mijn mening dan.

    @Apate
    Nee, ik had verwacht dat het jochie dat zou hebben.


    Ik ben gemeen xoxo

    Apocalipse schreef:
    Ik wil erheen gaan, maar door die stomme kijkcijfer kan ik niet. D:


    film downloaden_O_


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Ik heb de film gezien en ik vond hem op zich wel goed maar niet echt "eng" ofzo. Op de radio zeiden ze dat het de engste film van het jaar is, maar daar ben ik het helemaal niet mee eens.


    Forever.

    VelvetRopes schreef:
    Ik heb de film gezien en ik vond hem op zich wel goed maar niet echt "eng" ofzo. Op de radio zeiden ze dat het de engste film van het jaar is, maar daar ben ik het helemaal niet mee eens.

    Eng issie niet, spannend wel en er zitten behoorlijk goede schrikmomenten in. Het is dan weer niet zo dat ik er nachten wakker van lig.


    Ik ben gemeen xoxo

    Beleza schreef:
    (...)
    Eng issie niet, spannend wel en er zitten behoorlijk goede schrikmomenten in. Het is dan weer niet zo dat ik er nachten wakker van lig.

    Hmm.. Hij deed me een beetje en Poltergeist (Schrijf je het zo?) denken. Ik vond het zeg maar wel gaaf wanneer die man zeg maar ook naar die "Droomwereld" gaat.


    Forever.

    VelvetRopes schreef:
    (...)
    Hmm.. Hij deed me een beetje en Poltergeist (Schrijf je het zo?) denken. Ik vond het zeg maar wel gaaf wanneer die man zeg maar ook naar die "Droomwereld" gaat.

    Het uiterste bedoel je, haha! Hmm ja, maar eigenlijk vond ik die scene met die kerel wel een beetje humoristisch. Dat blije muziekje (had eigenlijk verwacht toen ik dat nummer hoorde dat je die pop daar zag dansen haha) en dat vergrootglas. En dan plotseling 'Hij kijkt naar ons' En dan staat ie daar.


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik wil hem heel graag zien, ik ga kijken of ik hem in het weekend kan downloaden, en kijken. (Te jong om het in de bioscoop te gaan bekijken...)


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Matthew schreef:
    Ik vind het verhaal nou niet bepaald origineel eigenlijk :'D


    Wat is er tegenwoordig nou nog niet gedaan?


    I can. But i won't