• Komt een vrouw bij de dokter op tv. ik vind het serieus een van de mooiste nederlandse films. Ik huil nu al haha. Echt erg!
    Wie kijkt hem nog meer?


    To infinity and beyond •

    Zag 'em ook net op tv met een vriendin, ik had hem pas één keer eerder gezien een hele tijd terug. Echt een prachtige film, geweldig geacteerd. Ik kon die Stein wel wat aandoen zeg.. ;D


    ars moriendi

    Ik heb hem net ook gekeken, maar ik had hem al eens eerder gezien.
    En ik moest ook huilen ja :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb hem eens met mijn moeder gezien, maar mijn moeder heef die ziekte ook gehad, in haar borst dan. Dus ik vond het nogal moeilijk om naar te kijken omdat ik nog altijd bang ben dat het terugkeert.


    Trust me. I'm the doctor

    Hmm, nog niet gezien. Hou ook niet zo van Nederlandstalig, maar heb het boek wel gelezen, die vond ik echt goed. Het vervolg, 'De weduwnaar' was ook wel oké, maar niet zo mooi als 'Komt een vrouw bij de dokter'. (":


    Numbers.

    Ik vond het boek echt vreselijk en ik hou niet van Nederlandse films, dus nee, niet gekeken.


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik heb de film al eerder in de bios gezien met mijn moeder, en we hebben daar zitten huilen! Niet normaal x'D Ik vind het acteerwerk in de film echt heel goed, maar vond het boek toch iets beter.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik heb hem gezien, en ik jank heel snel, dus ja, ook bij deze


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik vind het ook een rotfilm.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik huil heel snel bij zielige films, en ik hou niet van huilen, dus ik heb hem niet gezien. (:


    Felix

    Ik heb hem nog nooit gezien :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik wou hem kijken maar ik had er geemn tijd voor
    (huil)

    Ik ben niet gaan kijken. Niet omdat ik het geen mooie film vind, integendeel, maar ik ben echt heel moe en ik kan dan echt niet tegen een film die zorgt dat ik heel erg ga huilen. (':


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Wat een kutfilm. Ik heb hem na 20 minuten maar afgezet.
    "De ene man gaat vreemd en de andere man peutert in zijn neus" Er zit geen logica in die ik begrijp. Niet echt een film voor mij dus.


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik vond het een kutfilm, ik heb hem in de bios gezien. Het is alleen maar seks, beetje liefde en meer seks. Carice is de enige die goed Nederlands kan acteren.


    SLOAN.