• Ikzelf heb het nog nooit gedaan (maar ben wel van plan om het ooit te doen).
    Maar wie heeft er allemaal al eens gecosplayed?
    Can I see a picture? :9~
    Ik vind het altijd zo leuk om te zien daarom >.<

    Cosplay is je verkleden. Je kleed je dan na als iemand uit een anime.
    Bijvoorbeeld;

    [ bericht aangepast op 5 juni 2011 - 0:32 ]

    Nee, niet echt.
    Mijn zus lijkt wel een beetje op Mio-chan ik weet niet meer precies de naam, diegenemet de zwarte haren uit K-ON
    Want Tinka kleed zich gothic, en speelt bas.
    En in het voor filmpje, heeft mio ook een soort gothic-achtig iets aan. En Mio speelt bas (:

    'x

    C18 schreef:
    Ja ik zat wel eens te denken als wie ik graag zou cosplayen als het ooit zo ver is en ik denk dat ik al mijn oog op een persoon heb laten vallen - het is wel een man lol, maar dat maakt niet uit - en we hebben in mijn woonplaats wel zo'n convent, maar ik zal wel zien of ik het ooit doe :'D Is wel een mooie manier om je saaie leven voor een dag om te turnen haha.
    Butyeah, like I said, heb geen verstand van anime (krul). Ken d'r wel een paar van titels, maar daar houdt het ook bij op x] Maar ik zie mezelf ervoor aan om eens te gaan checken op momenten dat ik me echt de pleures verveel.

    Je moet het serieus echt gaan doen! Ikzelf heb het ook nog nooit gedaan maar wil het zooooo graag ;D
    En je hebt dan ook nog eens geluk dat er een conventie in je woonplaats is... ik moet waarschijnlijk met de trein als ik ergens heen wil ;[
    Maarja... voordat het zover is moet ik eerst nog een outfit kopen/maken en een vriend van me overtuigen dat hij mee moet x'D

    Celestial schreef:
    (...)
    Je moet het serieus echt gaan doen! Ikzelf heb het ook nog nooit gedaan maar wil het zooooo graag ;D
    En je hebt dan ook nog eens geluk dat er een conventie in je woonplaats is... ik moet waarschijnlijk met de trein als ik ergens heen wil ;[
    Maarja... voordat het zover is moet ik eerst nog een outfit kopen/maken en een vriend van me overtuigen dat hij mee moet x'D

    Jamaar weetje, ik vraag me soms wel eens af of je dat wel kan doen als je er zeg maar niet zo veel verstand van hebt :'D Want ik zou gewoon eens een keer willen cosplayen gewoon voor de fun en niet omdat ik een Japanexpert ben ofzo, want dat ben ik niet :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    (...)
    Jamaar weetje, ik vraag me soms wel eens af of je dat wel kan doen als je er zeg maar niet zo veel verstand van hebt :'D Want ik zou gewoon eens een keer willen cosplayen gewoon voor de fun en niet omdat ik een Japanexpert ben ofzo, want dat ben ik niet :'D

    Lol je hoeft er echt geen verstand van te hebben hoor!
    Het gaat er ook gewoon om dat je er lol in hebt en zo ^^

    Celestial schreef:
    (...)
    Lol je hoeft er echt geen verstand van te hebben hoor!
    Het gaat er ook gewoon om dat je er lol in hebt en zo ^^

    Sweet. Lijkt me echt vet haha :'D
    Oh btw, dit is de animeconvent waar ik het over had :] Weet niet hoe ver je woont..
    Blub.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    (...)
    Sweet. Lijkt me echt vet haha :'D
    Oh btw, dit is de animeconvent waar ik het over had :] Weet niet hoe ver je woont..
    Blub.

    Grapje zeker? o.O
    ALMELO?

    Yes :] Ik hou er niet van om m'n woonplaats op internet te zetten butyeah, vooruit dan maar :'D Dat is onze animeconvent. Best vet om dan die cosplaydudes en dudettes dan op straat te zien lopen als je aan het winkelen bent. Dan is het echt van: oh, de animeconvent is er weer :'DD


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Yes :] Ik hou er niet van om m'n woonplaats op internet te zetten butyeah, vooruit dan maar :'D Dat is onze animeconvent. Best vet om dan die cosplaydudes en dudettes dan op straat te zien lopen als je aan het winkelen bent. Dan is het echt van: oh, de animeconvent is er weer :'DD

    DUDE! Ik woon in hengelooo :'D
    Dat is like, über dichtbij >.<

    Hahahaha LOL and you didn't even know it :'D Ja, dat reisje is inderdaad makkelijk te doen haha. Ik ben er nooit binnen geweest hoor, maar van mensen die ik ken heb ik positieve reacties gehoord over die convent x] Soms staan ze ook verkleed in de stad flyers uit te delen ofzo. Denk wel dat het de moeite waard is als je het op cosplayen wil wagen, of uberhaupt gek bent van anime :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Hahahaha LOL and you didn't even know it :'D Ja, dat reisje is inderdaad makkelijk te doen haha. Ik ben er nooit binnen geweest hoor, maar van mensen die ik ken heb ik positieve reacties gehoord over die convent x] Soms staan ze ook verkleed in de stad flyers uit te delen ofzo. Denk wel dat het de moeite waard is als je het op cosplayen wil wagen, of uberhaupt gek bent van anime :Y).

    Ja ik ga er denk ik wel heen dan. :')
    Ik heb namelijk de laatste tijd niet echt gekeken of er nog conventies in de buurt waren want ik dacht altijd 'die komen hier toch niet' maar dat blijkt dus wel zo te zijn. ^^

    Ik heb ooit gecosplayed als Grimmjow van Bleach. Nou, eh, die foto's zijn ergens, maar die ga ik ECHT NIET posten ouwe.(cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Christ schreef:
    Ik heb ooit gecosplayed als Grimmjow van Bleach. Nou, eh, die foto's zijn ergens, maar die ga ik ECHT NIET posten ouwe.(cat)

    Aaah jammer ;(

    C18 schreef:
    Yes :] Ik hou er niet van om m'n woonplaats op internet te zetten butyeah, vooruit dan maar :'D Dat is onze animeconvent. Best vet om dan die cosplaydudes en dudettes dan op straat te zien lopen als je aan het winkelen bent. Dan is het echt van: oh, de animeconvent is er weer :'DD

    Ff tussendoor: ik was op de dag van die animeconvent met de trein, en ik reed langs station almelo en ik zag een kerel met kattenoren, van die beenwarmers en armdingen en een staart. Helemaal lichtroze en wit. Ik vond hem zo schattig :9~


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    BEL0VED schreef:
    (...)
    Ff tussendoor: ik was op de dag van die animeconvent met de trein, en ik reed langs station almelo en ik zag een kerel met kattenoren, van die beenwarmers en armdingen en een staart. Helemaal lichtroze en wit. Ik vond hem zo schattig :9~

    Kawaiii~ :9~

    Christ schreef:
    Ik heb ooit gecosplayed als Grimmjow van Bleach. Nou, eh, die foto's zijn ergens, maar die ga ik ECHT NIET posten ouwe.(cat)

    Ik heb die dude gegoogled, hij is awesome. Die gast met dat blauwe haar right? Now you made me curious. Very curious. -Gooit slecht geacteerde overemotionele puppyblik in de strijd- Please..? (kitty)


    No growth of the heart is ever a waste