• Bam!_O_

    [ bericht aangepast op 4 juni 2011 - 19:37 ]


    everything, in time

    So True


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Progeny schreef:
    (...)

    No problem, ik sta altijd paraat voor iedereen.(joehoe)

    Ja je bent echt zo behulpzaam.
    De wereld vergaat sowieso zonder je.

    Andromeda schreef:
    (...)
    Ja je bent echt zo behulpzaam.
    De wereld vergaat sowieso zonder je.


    I know right.:9~

    En ja, ik voel je sarcasme, maar ik laat er mijn goede dag niet door verpesten.
    *O*


    everything, in time

    vergeten om hem op geen notificaties te zetten ik blijf mails krijgen >.<


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Progeny schreef:
    (...)

    I know right.:9~

    En ja, ik voel je sarcasme, maar ik laat er mijn goede dag niet door verpesten.
    *O*

    :-)

    _O_

    False. :9~


    -

    ja

    Cockney schreef:
    _O_

    Northman schreef:
    (...)

    I know right.:9~

    En ja, ik voel je sarcasme, maar ik laat er mijn goede dag niet door verpesten.
    *O*

    +1


    No growth of the heart is ever a waste

    Trueee :'D Jammer dat niet iedereen 't zo ziet.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cockney schreef:
    _O_


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Topic posts
    Regels over de topic posts, samen met de topic posts waarin algemene regels worden overtreden;
    - In een reactie op een topic mag je woorden in hoofdletters zetten, maar met mate. Een post met alleen maar hoofdletters mag niet.
    - Je mag topics niet omhoog schoppen. Dit houdt in dat je niet mag reageren op een topic waar al lang niet op gereageerd is, tenzij je reactie nuttige informatie bevat. Ook mag je niet binnen een paar uur reageren op je eigen topic, om daar mee te bereiken dat (meer) users (alsnog) reageren.
    - Het is niet toegestaan dat de post alleen smilies bevat, tenzij dit een forumspelletje is.
    - Het is niet toegestaan om in een post te flooden. Daarmee wordt bedoelt dat er niet heel veel smilies of dezelfde woorden in de post mogen staan.
    - Het is niet toegestaan om meer dan drie posts achter elkaar te plaatsen in een topic, je kan je eerdere post aanpassen.
    - Het is niet de bedoeling dat je je als een moderator opstelt, als er iets niet goed gaat in een topic. Meld in plaats daarvan het topic bij een echte moderator!


    Our thoughts you can't decode...

    .. Er staat Bam? Geen overtreding dus :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    _O_


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."