• Want dan gaan mijn vriend en ik namelijk trouwen, hier in Nederland.
    Na lang heen en weer praten over voor en nadelen heeft hij ingegeven om hier te trouwen, vooral met de intentie om mij nog gelukkiger te maken met de mogelijkheid toch mijn familie en vrienden erbij te hebben. Een exacte datum en plaats hebben we nog niet, maar de maand en het jaar dus wel al. En ik heb mijn beste vriend al als getuige gevraagd & m'n baby als bruidsmeisje. 8D
    Ik zweef dus echt op roze wolken, alleen al door het feit -wat ik al wist en verteld heb- dat ik ga trouwen, maar dat het nu ook in Nederland kan ... Mriiiiiiiiiii! 8DDD

    Natuurlijk nodig ook een berg van jullie uit om dan te komen, omdat het dan toch kan! *Does a little happy dance*

    Oh en rond die tijd zijn we allebei net 21 (ik ben van 10 aug en hij 12 aug, allebei uit '91) en nee, dat vind ik niet te vroeg. Sterker nog, ik vind het een prachtige leeftijd om je te geven aan degene waar je zoveel van houd. _O_



    Edit;

    Als verklaring voor de mensen die vragen wie mijn 'baby' is;

    Genius schreef:
    Mwhiiiiiii ik ben bruidsmeisje _O__O_

    Ik blijf het maar zeggen; ik ben zo blij voor je liefje! <3
    .

    Dat is mijn baby. Mijn schatje. Mijn meisje. Mijn allesje. Een deel van mijn hart. <3
    ;D


    & Bedankt voor al jullie lieve reacties! <3

    [ bericht aangepast op 4 juni 2011 - 20:36 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Cthulhu schreef:
    Als verklaring waarom iedereen vraagt wie mijn 'baby' is;

    (...).

    Dat is mijn baby. Mijn schatje. Mijn meisje. Mijn allesje. Een deel van mijn hart. <3
    ;D

    Haha dacht ik al *O*


    No growth of the heart is ever a waste

    zo cute! ik EIS foto's dan wel hehn ;D waw, zo romantisch man... *droomblik*


    echt, ik kan niet wachten tot ik hiervan foto's zie!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    C18 schreef:
    (...)
    Haha dacht ik al *O*


    Jij moet er ook bij zijn hoor Sammie! _O_


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Mwhiiiii jij bent veel te lief :9~:9~

    I love youuuuuuuuuu <3


    -

    Captain schreef:
    Hangt er vanaf welke dag in augustus precies. Want in augustus begint de Militaire school al met een paar inleidingsweken voor de 1stejaars en we moeten daar dan al meteen gaan wonen enzo, dus ik weet niet of ik er wel kan zijn dan... Maar het hangt er echt vanaf op welke datum. Het kan ook zijn dat ik in augustus de eerste twee weken in China ben, maar dat is echt niet zeker...
    En ik ben zoo blij voor je, iiieh! Al vond ik Val's plan over trouwen in NZ toch beter, maar kom. :'D


    Een dag weten we nog niet, misschien scheelt het zelfs een maand omdat er natuurlijk ook flink wat kosten aan zitten, maar we weten i.i.g waar het gebeurd en dat het in NL gebeurd. :')
    We hebben het er vrij goed over gehad en we willen pas over 7 of 8 jaar kinderen o.i.d, dus dan zien we dan wel hoe we dat doen. Hij blijft volgend jaar ook hier om een baan te zoeken en als dat niet lukt gaan we samen naar NZ zodat hij z'n bachelor kan doen, om het dan opnieuw te proberen. -Eventueel in België, maar goed, dat komt bijna op hetzelfde neer. :')-
    Ik hoop echt dat je er bij kan zijn hoor. ):


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Genius schreef:
    Mwhiiiii jij bent veel te lief :9~:9~

    I love youuuuuuuuuu <3


    Iloveyou2! <3

    Ik hoop wel voor hem dat z'n moeder ook over komt vliegen dan, anders heeft 'ie alleen mij en m'n ouders + zus. ;o
    Maar goed, daar maak ik me nu nog niet druk om en zie ik 'r ook ruim voor aan, want ze loopt nu al steeds te pushen dat ze m'n ticket wilt voorschieten zodat ik kan komen. Lol. Schoonmoeders. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Cthulhu schreef:
    (...)

    Iloveyou2! <3

    Ik hoop wel voor hem dat z'n moeder ook over komt vliegen dan, anders heeft 'ie alleen mij en m'n ouders + zus. ;o
    Maar goed, daar maak ik me nu nog niet druk om en zie ik 'r ook ruim voor aan, want ze loopt nu al steeds te pushen dat ze m'n ticket wilt voorschieten zodat ik kan komen. Lol. Schoonmoeders. :'D

    Hahah nou lief toch :'D En dan komt het zeker wel goed dat ze over komt vliegen. Dat wil ze natuurlijk voor geen goud missen dat haar zoon gaat trouwen met zo'n geweldig meisje _O_


    -

    Gefeliciteerd :D

    Mijn zus was 19 toen ze trouwede ^^


    What is youre favo scary movie?

    Genius schreef:
    (...)
    Hahah nou lief toch :'D En dan komt het zeker wel goed dat ze over komt vliegen. Dat wil ze natuurlijk voor geen goud missen dat haar zoon gaat trouwen met zo'n geweldig meisje _O_


    Kuch ... Ze heeft nogal moeite om hem los te laten ... Maar dat hebben alle moeders met zonen net zo sterk als vaders met dochters. :'D
    Ze is wel oké, maar hoe goed we echt met elkaar om kunnen gaan weet ik niet. Hoe dan ook, als je trouwt krijg je je schoonmoeder vrijwillig of niet cadeau erbij, heb ik me al door genoeg mensen laten vertellen. Ik zal er wel mee leren leven. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hoogstwaarschijnlijk ga ik heel zielig thuis-zijn, zoals elke zomer.
    Dus als je een weddingcrasher nodig hebt: call me!


    Btw: gefeliciteerd! (cat)

    [ bericht aangepast op 4 juni 2011 - 20:52 ]


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Cthulhu schreef:
    (...)

    Bring Jayden 2. ;D
    Thanks babe. n.n

    I will(hoera)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Ik ben 11 augustus jarig, dus dan zal ik vast wel aan het party'en zijn. :'D
    O my goood, ik word volgend jaar 19.
    Oké, ik moet nog 18 worden, maar ik word een beetje sentimenteel. :')
    Heel veel geluk en plezier toegewenst!

    [ bericht aangepast op 6 juni 2011 - 15:18 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    gefeliciteeerdd <3


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Thank you guys. ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.