• Want dan gaan mijn vriend en ik namelijk trouwen, hier in Nederland.
    Na lang heen en weer praten over voor en nadelen heeft hij ingegeven om hier te trouwen, vooral met de intentie om mij nog gelukkiger te maken met de mogelijkheid toch mijn familie en vrienden erbij te hebben. Een exacte datum en plaats hebben we nog niet, maar de maand en het jaar dus wel al. En ik heb mijn beste vriend al als getuige gevraagd & m'n baby als bruidsmeisje. 8D
    Ik zweef dus echt op roze wolken, alleen al door het feit -wat ik al wist en verteld heb- dat ik ga trouwen, maar dat het nu ook in Nederland kan ... Mriiiiiiiiiii! 8DDD

    Natuurlijk nodig ook een berg van jullie uit om dan te komen, omdat het dan toch kan! *Does a little happy dance*

    Oh en rond die tijd zijn we allebei net 21 (ik ben van 10 aug en hij 12 aug, allebei uit '91) en nee, dat vind ik niet te vroeg. Sterker nog, ik vind het een prachtige leeftijd om je te geven aan degene waar je zoveel van houd. _O_



    Edit;

    Als verklaring voor de mensen die vragen wie mijn 'baby' is;

    Genius schreef:
    Mwhiiiiiii ik ben bruidsmeisje _O__O_

    Ik blijf het maar zeggen; ik ben zo blij voor je liefje! <3
    .

    Dat is mijn baby. Mijn schatje. Mijn meisje. Mijn allesje. Een deel van mijn hart. <3
    ;D


    & Bedankt voor al jullie lieve reacties! <3

    [ bericht aangepast op 4 juni 2011 - 20:36 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Mile schreef:
    Gefeliciteerd!!!!!!!
    Ik heb geen idee wat ik dan ga doen!!!


    Dan heb je nu iets op de plenning staan.:Y)
    Thanks. ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Catdog schreef:
    Gefeliciteerd (:


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Gefeliciteerd, dan doe ik niets of momenteel zijn er geen plannen voor dan.

    Gefeliciteerd (K)
    En natuurlijk ben je niet te jong (A)


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    hihi, je bent op dezelfde dag jarig als mn zus

    Gefeliciteerd (flower) Egt super leuk

    ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Fudge yes I'm there! ;")

    I'M SO HAPPY FOR YOU GURRRLLL (wedding)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Gefeliciteerd! (krul)
    Ik wil de jurk zien als je em hebt ;D


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Uilskuiken schreef:
    Gefeliciteerd! (krul)
    Ik wil de jurk zien als je em hebt ;D

    Thank you. ;D
    Pas erna, want van te voren mag (bijna) niemand hem zien, ook m'n vriend niet. (krul)

    [ bericht aangepast op 4 juni 2011 - 19:22 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Houston schreef:
    Fudge yes I'm there! ;")

    I'M SO HAPPY FOR YOU GURRRLLL (wedding)


    Bring Jayden 2. ;D
    Thanks babe. n.n


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik ben blij voor je meisje(H).

    Ik eis wel fotos!

    En ik heb nog geen plannen...

    [ bericht aangepast op 4 juni 2011 - 19:24 ]

    Flawless schreef:
    Gefeliciteerd, dan doe ik niets of momenteel zijn er geen plannen voor dan.


    Shoganai i ne~



    Supervet! Gefeliciteerd & veel plezier.:3

    Kan niet wachten op de foto's. *hint*


    everything, in time

    Gefeliciteerd!


    Sex, Drugs, Rock 'n Roll, Speed, Weed, Lose Control. Peace, Pot, Tequila Shot, Jesus loves us stoned or not. .

    21 is inderdaad een mooie leeftijd!<3. Mijn papa en mama waren ook 20 en 22 toen ze gingen trouwen!

    Gefeliciteerd!


    Alleen maar tranen van geluk