• Want dan gaan mijn vriend en ik namelijk trouwen, hier in Nederland.
    Na lang heen en weer praten over voor en nadelen heeft hij ingegeven om hier te trouwen, vooral met de intentie om mij nog gelukkiger te maken met de mogelijkheid toch mijn familie en vrienden erbij te hebben. Een exacte datum en plaats hebben we nog niet, maar de maand en het jaar dus wel al. En ik heb mijn beste vriend al als getuige gevraagd & m'n baby als bruidsmeisje. 8D
    Ik zweef dus echt op roze wolken, alleen al door het feit -wat ik al wist en verteld heb- dat ik ga trouwen, maar dat het nu ook in Nederland kan ... Mriiiiiiiiiii! 8DDD

Natuurlijk nodig ook een berg van jullie uit om dan te komen, omdat het dan toch kan! *Does a little happy dance*

Oh en rond die tijd zijn we allebei net 21 (ik ben van 10 aug en hij 12 aug, allebei uit '91) en nee, dat vind ik niet te vroeg. Sterker nog, ik vind het een prachtige leeftijd om je te geven aan degene waar je zoveel van houd. _O_

Edit;

Als verklaring voor de mensen die vragen wie mijn 'baby' is;

Genius schreef:
    Mwhiiiiiii ik ben bruidsmeisje _O__O_

Ik blijf het maar zeggen; ik ben zo blij voor je liefje! <3
    .

Dat is mijn baby. Mijn schatje. Mijn meisje. Mijn allesje. Een deel van mijn hart. <3
    ;D

& Bedankt voor al jullie lieve reacties! <3

[ bericht aangepast op 4 juni 2011 - 20:36 ]

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Dus hij heeft je nu echt gevraagd? Wat lieef (wedding)
    En nee ik heb geeeen idee wat ik dan ga doen :P

Ongelofelijk, echt, gefeliciteerd! En moge jullie alvast al veel jaren gelukkig zijn! I'm so happeeh for you!

No growth of the heart is ever a waste

-

gefeliiiiiii:D
    hih
    msch ben je volgend jaar nog steeds op QXD

Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

Ik wil of course wel foto's _O_
    Ik zou zelf niemand van Q op mijn bruiloft willen hebben :'D. Mijn vriend zou me vermoorden.

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

21 is idd een perfecte leeftijd, helemaal niet vroeg zelfs; mijn moeder trouwde op d'r 19e. (:
    Maar alvast gefeliciteeeeeeeeeerd! (:

Opgeven is geen optie.

Cuuwwwll! gefeliciteerd :3
    Je zegt dat je baby je bruismeisje wordt, sinds wanneer heb je dan een baby? -just asking-:Y)

Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

Nancyyy, ik ben echt superblij voor je!! En mahaaan, ik ben echt blij ;D

SLOAN.

Hangt er vanaf welke dag in augustus precies. Want in augustus begint de Militaire school al met een paar inleidingsweken voor de 1stejaars en we moeten daar dan al meteen gaan wonen enzo, dus ik weet niet of ik er wel kan zijn dan... Maar het hangt er echt vanaf op welke datum. Het kan ook zijn dat ik in augustus de eerste twee weken in China ben, maar dat is echt niet zeker...
    En ik ben zoo blij voor je, iiieh! Al vond ik Val's plan over trouwen in NZ toch beter, maar kom. :'D

Where there is a sea there are pirates...

MrsChartered schreef:
    Cuuwwwll! gefeliciteerd :3
    Je zegt dat je baby je bruismeisje wordt, sinds wanneer heb je dan een baby? -just asking-:Y)

Apocalyptica schreef:
    Baby?

Shazrina mengorek Malaysia ;D

Als verklaring waarom iedereen vraagt wie mijn 'baby' is;

Genius schreef:

.

Dat is mijn baby. Mijn schatje. Mijn meisje. Mijn allesje. Een deel van mijn hart. <3
    ;D

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Voiceless schreef:
    Ik wil of course wel foto's _O_
    Ik zou zelf niemand van Q op mijn bruiloft willen hebben :'D. Mijn vriend zou me vermoorden.

Haha, like I care. Ook niet iedereen hoor, maar er zijn echt wel wat mensen waar ik het leuk van zou vinden ze erbij te zien. Ik trouw maar één keer, en ik heb tóch nog steeds een heel klein beetje die kleine meisjes droom ... Ik wil gewoon een leuke/mooie bruiloft ... Met veel mensen als het kan. :'D

GEFELCITEERD!<3<3<3

Je gaat toch niet stoppen met Quizlet?
    Ik ben ook in Augustus jarig :) 15 Augustus, trouw dan; precies het midden van de maand :P

Nichole schreef:

GEFELCITEERD!<3<3<3

Je gaat toch niet stoppen met Quizlet?
    Ik ben ook in Augustus jarig :) 15 Augustus, trouw dan; precies het midden van de maand :P

Thank you. (:
    Ik schrijf hier al een stuk minder de laatste tijd en in de toekomst zal het niet veel meer zijn als ik eindelijk de tijd heb om mijn website rond te krijgen, maar helemaal weg zal nog wel even duren. Het kind in mij kan de website en het forum e.d. maar moeilijk loslaten. :'D

[ bericht aangepast op 4 juni 2011 - 20:39 ]