• NOu een vriendin van mij ,,Me Besttie die ik al sinds groep 1 ken ensoo ,, negeert me opeens half voor een jongen ¬¬
    Duss nu denk ik : Fuck het..
    Sei praat niet tegen mij ,duss se soekt het maar uit.. En toen sei ik duss amper wat tegen haar en normaal fiets ik altijd met haar mee naar huis en nu fietste ik duss met een andere vriendin en toen kwam ik haar later weer tegen en toen sei se ook amper wat tegen mij .. Duss nu denk ik dat se boos is ,, maar dan moet se mij maar niet half negeren en aan de kant setten voor een jongen ,, en die gast heeft ook nog een rare neus ook ¬_¬


    Crack a bottle

    (puh) Mee eens!

    Daar kan ik niet tegen,...
    dat je een vriendje hebt.. oke!
    Maar laat dan je vrienden niet in de steek!
    Vriendschap, ja, vind ik een van de belangrijkste dingen! (flower)

    (K)


    Träume sind wirklich!!

    Hmm, klinkt neit echt als een goede vriendin?? Als ik jou was zou ik óf als je eht nog goed wilt hebben emt haar praten, of anders ook neit meer met haar omgaan.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Uhm... geef haar de kans in de liefde. Het is moeilijker om verkering te krijgen , dan vrienden te maken.
    En nou moet je niet denken: Fuck off. Als je er echt mee zit ga je er RUSTIG over praten. Dus niet hyperen van: WAAROM ZET JE MIJ AAN DE KANT VOOR DIE IDIOOT.

    xD
    @HelloKathy
    Dat doe ik ook niet,, Wnt die jongens ,,jaa een vriendin vn haar die der nu opeens ook altijd bij komt staan is ook in Love met sn vriend vn die rare neus gast, Gaan nu telkes bij ons staan ,En dan seg ik Hoii ,,en dan segt se gwn nixx terug..
    En dan staa ik daar saai met 2 van HAAR vriendinnen die se ook half negeert,,
    EN srry hoar ,,maar ik vind vriendschap nou wel wat belangrijker dan Liefde,, Nouja ,,so bedoel ik het nou ook weer niet,, Maar vrienden maak je wel soo alleen we sijn al sinds groep 1 BESTE vriendinnen vn elkaar.. En daarbij doet se opeens wel vaker dom ¬_¬ En ik ga niet met haar praten wnt se ontkent tog alles ,, Se deed op de bassisschool ook een keertje dom ,,en toen ging ik ook met haar praten ,,en toen hebben we 2 jaar rusie gehad ¬_¬ Duss nu sta ik gwn ergens anders in de pausez fsoo


    Crack a bottle

    xD
    @HelloKathy
    Dat doe ik ook niet,, Wnt die jongens ,,jaa een vriendin vn haar die der nu opeens ook altijd bij komt staan is ook in Love met sn vriend vn die rare neus gast, Gaan nu telkes bij ons staan ,En dan seg ik Hoii ,,en dan segt se gwn nixx terug..
    En dan staa ik daar saai met 2 van HAAR vriendinnen die se ook half negeert,,
    EN srry hoar ,,maar ik vind vriendschap nou wel wat belangrijker dan Liefde,, Nouja ,,so bedoel ik het nou ook weer niet,, Maar vrienden maak je wel soo alleen we sijn al sinds groep 1 BESTE vriendinnen vn elkaar.. En daarbij doet se opeens wel vaker dom ¬_¬ En ik ga niet met haar praten wnt se ontkent tog alles ,, Se deed op de bassisschool ook een keertje dom ,,en toen ging ik ook met haar praten ,,en toen hebben we 2 jaar rusie gehad ¬_¬ Duss nu sta ik gwn ergens anders in de pausez fsoo
    Ik zou wel proberen te praten, als je het niet heb geprobeerd dan kan je ook niks oordelen en wilt ze verder niks vertellen. Laat jij de slimste zijn en probeer kalm te blijven.
    Ja oké, vrienden zijn belangrijker, maar als ze met die jongens praat moet je haar maar eve laten praten. Misschien helpt een subtiel hintje ofzo. Probeer in die tussentijd vrienden te maken, want als ze later liefdesverdriet of wat dan ook heeft, ben jij degen die lacht.

    @HelloKathy

    Weetje dat dat heel wijs klink xD
    Heel volwassen (baby)
    En je hebt ook wel gelijk ,,alleen als se laters liefdesverdriet heeft dan soekt se het maar uit ..
    jaa srry hoar ,,maar het is niet de 1ste keer,,
    En daarbij segt de rest van mn vrienden dat ik me ook anders gedraag bij haar ,, Veel bichy achtiger,, En dat komt mieschien door meself,maar het is niet de eerste keer dat se krengerig of wat dan ook doet, En tuurlijk wil ik geen ruzie met haar ,maar als zij niet eens normaal met mij kan praten of tenminste Hoii seggen, Dan hb ik egt wel wat beters te doen dan strxxjes een jankend kind uithoren hoe alles eerst soo goed ging en toen opeens niet meer.. Srry ,maar soo sie ik het


    Crack a bottle

    Ja je hebt gelijk. Ik zou er gewoon met haar over praten als je haar toch niet kwijt wil wat me uit het berichtje niet helemaal het geval lijkt. Maar als je haar terug wil of gewoon te vriend wil houden vertel haar wat je dwars zit! Echt het lucht op. Of zeg dat je haar vriendin niet meer wilt wezen omdat ze je verruilt voor een jongen? Wat vriendschap gaat boven alles! En dan vooral boven jongens! Teminste bij mij dan!


    I do not hook up.