• Ik irriteer me de laatste tijd nogal aan iedereen die om elk klein dingetje een topic openen, en elke dag wel rollen nodig hebben etc, terwijl er vervolgens tochweer voor hun vaste vrienden gekozen word.
    nou kan je best af en toe een topic hierover openen, maar elke dag vind ik erg vervelend.
    het forum word hier ook erg onoverzichtelijk door..

    is het misschien een idee dat je per maand maar een bepaald aantal topics kan openen?
    20bijvoorbeeld?
    dan kan je alsnog bijna elke dag wel een topic openen, meer dan genoeg toch..?

    Ik vind het wel een goed idee.
    20 is genoeg, en dan ga je ook wel beter nadenken met wat je plaatst.


    Mew <3

    Ik irriteer me er juist aan dat er zoveel topic's gesloten worden. Ik vind die onnozolle topic's juist leuk.'

    Klinkt vaag >.<

    NEEN IK WIL TOPICS :Y)


    Take My Hand Take A Breath ...

    Dan lees jij die topics gewoon toch nie he , als mensen vinden dat iedereen moet weten dat ze geen vrienden hebben , dan is dat toch hun probleem ? :-)

    Maar als dit ingevoerd word he, en een mod plaatst een topic in het mod forum, gaat dat getalletje dan naar 19?

    ik vind het wel een goed idee:Y)
    Het is sowieso nogal zinloos om voor 1 serie 36 topics te openen voor rollen, je kan toch ook gewoon bijwerken als je nieuwe rollen/ rollen bezet hebt?
    Dan worden misschien eindelijk eens topics vol:Y) en dan kun je zeggen dat als een topic helemaal vol is dat dat topic dan niet meer mee telt ofzo?


    If you want me to listen, whisper...