• Dat klopt niet, vind ik :X

    Perfect, iedereen heeft daar een andere definitie van en het kan zijn dat iemand in jouw ogen wél perfect is. Bijvoorbeeld die persoon waar je zoveel van houdt, etc.

    Het ligt eraan wat je perfect vind, is dat gewoon een vriendelijk iemand, of ieman die alles heeft en ga zo maar door ^^

    Er zijn dus wel degelijk mensen perfect, maar die worden dus niet door iedereen perfect gevonden.

    Is er ook maar één iemand het met me eens? :P


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    nee, oneens.
    Ik weet zeker dat iedereen wel een minpuntje heeft.
    Al is het maar heel klein.


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik ben het met je eens. Maar ik vind niet dat we te veel waarde aan perfectie moeten geven.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Maar sommigen mensen zijn nogal naïf (omg, hoe schrijf je dat nou :'D) en vinden dus wél iemand perfect. Of als je verliefd bent, zit je op een roze wolk en is die persoon in jouw ogen perfect, ookal kom je er later wel achter dat het niet zo is.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Iedereen is perfect op zijn eigen manier, vind ik altijd. Ookal heb je minpuntjes, er zijn altijd heel veel pluspunten die dat weer goed maken.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ja, ik ben het ook met je eens (:
    Sowieso wat voor de één als een minpunt gezien wordt, hoeft dat voor een ander helemaal niet te zijn, waardoor die iemand wel perfect vind.
    Maar zoals StJimmy zegt, er moet niet te veel waarde aan gehecht worden. Perfectie is vaak nog een relatief begrip


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Parachutes schreef:
    Iedereen is perfect op zijn eigen manier, vind ik altijd. Ookal heb je minpuntjes, er zijn altijd heel veel pluspunten die dat weer goed maken.


    hier ben ik het een beetje mee eens.
    Ik vind niet dat iemand perfect is,
    maar ik vind wel dat iedereen goed is zoals hij is.


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Endure zei op 2 juni 2011 - 22:34:

    Maar sommigen mensen zijn nogal naïf (omg, hoe schrijf je dat nou :'D) en vinden dus wél iemand perfect. Of als je verliefd bent, zit je op een roze wolk en is die persoon in jouw ogen perfect, ookal kom je er later wel achter dat het niet zo is. .


    Hehe, naïef.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Endure schreef:
    Maar sommigen mensen zijn nogal naïf (omg, hoe schrijf je dat nou :'D) en vinden dus wél iemand perfect. Of als je verliefd bent, zit je op een roze wolk en is die persoon in jouw ogen perfect, ookal kom je er later wel achter dat het niet zo is.

    Iemand kan jou perfect vinden, geweldig, alles. Maar dat hoeft niet te betekenen dat je perfect bent. Niemand is perfect.


    Forever.

    Ik ben het er niet mee eens, ik denk namelijk dat iedereen wel een minpuntje heeft. Ook al houd je nog zoveel van diegene en is hij of zij nog zo lief en zie je het niet altijd.
    Ik denk niet dat perfectie bestaat, maar dat in mijn mening. :$


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Ik vind dat niet (a)
    iedereen heeft wel een negatief karaktertrekje waardoor die niet perfect is. zelf al is dat degene waar je zo veel van houd c:

    In het begin lijkt een persoon perfect, zie je echt geen minpunten en lijkt alles gewoon goed. Maar op den duur zul je toch iets vinden waar je je aan irriteert.

    Althans, zo zie ik het.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ookal hebben mensen minpunten, soms zijn ze toch wel 'perfect' in mijn ogen [:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Ookal hebben mensen minpunten, soms zijn ze toch wel 'perfect' in mijn ogen [:


    Ja maar, 'in mijn ogen' is een mening.
    het is dus geen feit.

    niemand is perfect.
    maar je kan ze wel perfect vinden


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Dat zei ik toch ook?

    Iedereen heeft een andere defintie voor perfect,
    de ene kan Piet wel perfect vinden en de ander niet.
    En voor die personen ís dat dan ook.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb geleerd, van iemand die heel belangrijk was, perfectie bestaat. Als je iemand accepteerd zoals hij is. Sindsdien ben ik er anders tegen gaan kijken. Perfect bestaat.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.