• En misschien is het echt super dom, maar wat is nou eigenlijk het nut van 'rollen'?
    Je maakt een personage, je krijgt die rol en dan wat?


    Caution first, always.

    Dan niks.
    Je karakter was goed genoeg, en wordt gebruikt.
    Leuk toch?

    [Nee, ik snap het leuke ervan ook niet echt, en vul dan ook nooit rollen in]
    Het is geloof ik vooral voor de schrijver om lezers aan te trekken.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2011 - 22:00 ]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik vind die rollen best wel stom, het is toch jouw verhaal, waarom laat je dan anderen het werk voor jou doen? :S


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dan lees je over 'jouw' personage, die eigenlijk helemaal geen grote rol heeft. x]


    There's power in the words you whisper.

    Carer schreef:
    Dan niks.

    Wauw.


    Caution first, always.

    Ja inderdaad. Het leukste van verhalen maken vind ik juist het verzinnen van personen.


    As travars

    Harrison schreef:
    Dan lees je over 'jouw' personage, die eigenlijk helemaal geen grote rol heeft. x]

    Aaah, oké. Ik vond het altijd zo vaag :'D


    Caution first, always.

    Ik vind het ook niet echt creatief, maar hé, dan ben je wel zeker van lezers ofzo? Ik doe het nooit.


    ars moriendi

    Ach, ik vind het leuk om uit te delen en om in te vullen. Zo is het om andere mensen de kans te geven om iets leuks te verzinnen voor jouw verhaal. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Glastonbury schreef:
    Ja inderdaad. Het leukste van verhalen maken vind ik juist het verzinnen van personen.

    Ik ook. Als je je eigen personage maakt dan weet je hoe hij of zij zou reageren in een bepaalde situatie. Met iemand anders zijn of haar personage is dat veel moeilijker ;P


    Caution first, always.

    ik vind het altijd leuk om rollen in te vullen omdat ik benieuwd ben hoe schrijvers mijn personages gebruiken.


    Believe in yourself, change the world.

    Ik laat nooit rollen invullen, want personages verzinnen is juist zo leuk (krul). Maar daarom vul ik zelf wel heel vaak rollen in, omdat ik het zo leuk vind ;d. Ik denk trouwens idd dat mensen het doen om meer lezers te trekken.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Je wint er lezers mee?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dumbledore schreef:
    Ach, ik vind het leuk om uit te delen en om in te vullen. Zo is het om andere mensen de kans te geven om iets leuks te verzinnen voor jouw verhaal. (:

    Same:'3

    Het is handig als je bijv. 8 karakters nodig hebt en er 4 zelf verzint en de rest laat invullen~dit trekt en extra lezers en lezers voelen zich meer betrokken tot je verhaal, zullen minder snel hun abo weg doen.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik ben zelf niet zo goed in het maken van rollen voor mijn eigen verhalen en daarom deel ik rollen uit. Dan heb je meer keuze uit personages en maak je er mensen blij mee :D

    Ik vul zelf ook altijd rollen in gewoon omdat het leuk is om in te vullen
    :X