• En misschien is het echt super dom, maar wat is nou eigenlijk het nut van 'rollen'?
    Je maakt een personage, je krijgt die rol en dan wat?


    Caution first, always.

    Glastonbury schreef:
    Ja inderdaad. Het leukste van verhalen maken vind ik juist het verzinnen van personen.


    The same here.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik doe meestal de rollen zelverzinnen, oké af en toe heb ik bijvoorbeeld wel een bestaand persoon gebruikt, maar dat heb ik dan zelf gevraagd aan hun of dat ik hun in mijn verhaal mocht gebruiken en het zijn dan ook mijn vriendinnen hier op Q. dusjaa. Het is dan meer voor de leukigheid dan dat ik niemand kan verzinnen voor mijn verhaal.


    <3

    Ik weet niet waarom mensen er om vragen (ik denk dat het een stuk reclame is), maar ik persoonlijk vind het gewoon leuk om personages te creëren c: Da's dus makkelijk zodat ik niet voor elk personage een nieuw verhaal moet beginnen en toch persoontjes kan ontwerpen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Het ligt er bij mij aan. Soms vraag ik wel eens of mensen rollen willen invullen. Gewoon omdat ik slecht er in ben om namen etc te verzinnen. Maar ik vraag het dan aan vriendinnen van me, die al een abo op het verhaal hebben.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    het nut van rollen uitdelen geeft soms kans op meer Abonnees en om zijn verhaal te promoten. daarom doet iedereen het.

    Yay, ik ben dan toch niet de enige die het nut er niet van inzag.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Glastonbury schreef:
    Ja inderdaad. Het leukste van verhalen maken vind ik juist het verzinnen van personen.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Carer schreef:
    Dan niks.
    Je karakter was goed genoeg, en wordt gebruikt.
    Leuk toch?

    [Nee, ik snap het leuke ervan ook niet echt, en vul dan ook nooit rollen in]
    Het is geloof ik vooral voor de schrijver om lezers aan te trekken.


    They fell in love, didn't they?

    ooohhh, ik dacht dat die persoon dan ook hoofdstukjes ofzo mocht schrijven vanuit zijn personage... ;o (jaaa, ik ben dom xd) maar dan is het idd wel stom, je kunt toch zelf rollen verzinnen & dat is toch idd het leukste? ;o

    [ bericht aangepast op 4 juni 2011 - 19:57 ]


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Graphics schreef:
    ik vind het altijd leuk om rollen in te vullen omdat ik benieuwd ben hoe schrijvers mijn personages gebruiken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Carer schreef:
    Dan niks.
    Je karakter was goed genoeg, en wordt gebruikt.
    Leuk toch?

    [Nee, ik snap het leuke ervan ook niet echt, en vul dan ook nooit rollen in]
    Het is geloof ik vooral voor de schrijver om lezers aan te trekken.


    None but ourselves can free our minds.

    Ach wat maakt het uit ;D Als je je verveeld kan het wel leuk zijn.


    To infinity and beyond •

    Harrison schreef:
    Dan lees je over 'jouw' personage, die eigenlijk helemaal geen grote rol heeft. x]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Elke keer als ik in topic titels "rollen" zie staan, denk ik aan rollen op de manier van van een berg af rollen (krul)


    Alis volat propriis.

    Sensorium schreef:
    Elke keer als ik in topic titels "rollen" zie staan, denk ik aan rollen op de manier van van een berg af rollen (krul)

    Haha! ;D Nee, daar heb ik die topics al te vaak voor aangeklikt. Nu doe ik steeds een facepalm n_n


    Caution first, always.