• Mijn papa had me een nieuw pc beloofd..
    & net kreeg ik te horen, dat ik zijn oude pc krijg en hij de nieuwe.
    Maar, als ik sims niet op kon spelen dan zou ik een andere krijgen, die van me zusje & niet die nieuwe.
    Lekker, die belofte.

    [Het gaat me niet zo zeer om die pc, maar om dat me pa niet echt vaak aan zijn belofte houd].

    Ik was me nagels aan het doen, Of ik kwam met me nagel hier tegen aan of daar tegen aan. & toen wou ik zwart pakken, gaat het potje mee en flikkerde gezellig op de grond. Bureau + grond + broek was zwart.

    [Nu zie je et gelukkig alleen maar op de grond nog, maar dat boeit me niet,]

    & mijn haar doet kut, normaal boeit het me niet. Maar nu ben ik gewoon geïrriteerd. Maar, het krult dus op de kutste plekken.

    Maar, dan vertel ik dit allemaal aan mijn mama, en die stond me aan te kijken en te lachen. & daar word ik nog meer geïrriteerder door.

    lekkere medeleven is er hier toch -.-

    Ow en dan ben ik nog verkouden ook en nies ik me eigen naar de tering

    ---


    Edit: et gaat trouwens nu wel weer beter (:
    heb me haren voort eerst gestijlt XD niet veel verschil maar toch vind ik het er beter uit zien ;D

    Edit: Bij me broek valt et niet meer op [gelukkig hij is vrij nieuw]

    Edit: Ik ben nu stuk vrolijker dan net. Me haar zit, me nagels gedaan [alhoewel, me ringvinger van me rechter hand knal ik heletijd ergens tegen aan.]

    [ bericht aangepast op 2 juni 2011 - 17:28 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Postcards schreef:
    Soms heb je inderdaad al eens een slechte dag..
    En ik irriteer me echt aan jouw typtaal, sorry


    Ahwww, waarom irriteer jij je dr eigen aan ? (:

    & ik haat slechte dagen, ik reageer et af op onschuldige mensen


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    Ahwww, waarom irriteer jij je dr eigen aan ? (:

    & ik haat slechte dagen, ik reageer et af op onschuldige mensen


    Je vergeet letters, je zinsbouw klopt niet helemaal en je grammatica ook niet. Sommige mensen ergeren hun daar aan. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    (...)

    Je vergeet letters, je zinsbouw klopt niet helemaal en je grammatica ook niet. Sommige mensen ergeren hun daar aan. (:



    Oww, maar ik was op dat moment sjaggi :$. Dan heb ik geen zin om daarop de letten. Normaal gebeurd dat niet zo snel.


    in die eerste zin vergat ik gewoon een woord o-O.. Ik ga hem ff na lezen en verbeteren

    [ bericht aangepast op 2 juni 2011 - 17:21 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oei, dat suckt wel voor je. D:
    Ik had zo een paar dagen geleden dat mijn ringvinger opeens keiveel pijn begon te doen, gewoon zonder reden... Maar ik had hem ooit al eens gebroken, dus ja. D:
    Vond ik echt niet fijn...


    Where there is a sea there are pirates...