• Hoe zou jij je jezelf omschrijven, uit het oogpunt van anderen?
    Want ik heb echte bitches op school zitten, die zichzelf als een godin beschouwen. :')
    Juist.

Begin maar! (;

"Well, well. Look who we've got here!"

Celestial schreef:
    Hmm... Stil, aardig en onzeker I guess.

^ Zelfde (:

ONLY SEVEN LEFT <3

In het begin heel stil en verlegen, maar als ik me ergens fijn en welkom voel, veranderd dat al snel in heel luidruchtig en druk :'D

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Een Vrolijk, Hyper en optimistisch meisje vanbuiten maar vanbinnen stil, verdrietig en onzeker

[ bericht aangepast op 1 juni 2011 - 22:43 ]

Only those who listen can hear

Laten we het erop houden dat als ik mezelf zou tegen komen, ik niet bevriend met mezelf zou willen zijn :')

As travars

Voiceless schreef:
    In het begin heel stil en verlegen, maar als ik me ergens fijn en welkom voel, veranderd dat al snel in heel luidruchtig en druk :'D

Agree (':

Only those who listen can hear

Iemand die een melige kant heeft, maar ook een serieuze. Sociaal, geloof ik?

My heart was taken by you, broken by you and now is in pieces because of you.

Mensen zien mij elas het lieve, leuke, blij meisje die schijt heeft aan iedereen en die wel brains heeft. Maar sommige di emij echt kennen en die mij niet zo mogen vinden mij dan weer intimiderend en dat dan op een heele erge negatieve manier. En jah, als ze me zo vinden mag dat ik denk anders over mije n al mijn echte beste vrienden ook, hoop ik...

LostInPain schreef:
    Een Vrolijk, Hyper en optimistisch meisje vanbuiten maar vanbinnen stil, verdrietig en onzeker

^ ^ ^ ^ ^
    + dat, zo zien ze mij ook wel...

um iemad die heel gemeen kan zijn.

Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

Ik ben meestal druk en vrolijk. Ik heb goed gevoel voor humor -al zeg ik het zelf- en het kan me zo een beetje niks schelen hoe andere over me denken. En af en toe kan ik ook een bitch zijn.
    Dat is hoe mensen me over het algemeen zien.

[ bericht aangepast op 2 juni 2011 - 0:52 ]

I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

Eh, ik heb echt een apart gevoel voor humor, dus congratz als je mijn humor snapt of als ik om jou humor moet lachen - als mensen grapjes maken of ergens om moeten lachen, houd ik vaak namelijk mijn pokerface. -nerd-
    Verder ben ik stil, soms verlegen, sarcastisch en nuchter voor de buitenwereld. Ik kan aardig zijn voor sommige mensen, maar als ik iemand niet mag, moet diegene echt niet in mijn buurt komen, want dan flip ik 'em.

Ik zeur soms een klein beetje teveel, vind ik. :3 en vriendelijk, niet zo'n bitch ofzo.

[ bericht aangepast op 2 juni 2011 - 12:26 ]

None but ourselves can free our minds.

Mensen beschrijven mij als pessimistisch, raar, druk, creatief en best bijdehand, (:

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

heel erg rustig, en die er meestal niet bij hoord.
    maar die omdat vrienden de lolbroek is!

Be weird...Be Kawaii!!