• Hoe zou jij je jezelf omschrijven, uit het oogpunt van anderen?
    Want ik heb echte bitches op school zitten, die zichzelf als een godin beschouwen. :')
    Juist.

    Begin maar! (;


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Niets en niemand in deze wereld en de leegte eromheen. Ik zie mezelf als een meisje met een eigen stijl. Ik ben niet zo sociaal en voel me vaak afgezonderd. Alsof ik overal buiten sta, zelfs buiten mezelf, en alles kan bekijken. Oh, en ik ben niet haast niet enthousiast, hyperactief of gemotiveerd te krijgen. Ik ben dus heel serieus, en kan eigenlijk nooit lol hebben zonder dat ik emotioneel word, omdat ik dan ga denken aan dat het allemaal zo snel gaat het allemaal zal eindigen op een dag. Ik ben een persoon, dat gewoon nog moet uitvogelen wat alles nou eigenlijk betekent.


    wth.

    Het aardige, maar rare meisje.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2011 - 19:10 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    mmm, druk, raar en vrolijk.


    We can't spend our lives waiting to live.

    Hmm... Stil, aardig en onzeker I guess.

    Sarcastisch, afstandelijk tegen vreemde mensen en gestoorde rare buien.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Dat ene hypere kind dat constant achter elke zin 'ouwe' plaatst, en altijd maar met haar lange jas rondloopt. Af en toe een rare vogel met haar random piraat-uitspattingen, maar geen buitenbeentje, omdat bijna iedereen zoals zij is. Zij zijn zoals haar. Er zitten niet veel meisjes op de school waar zij op zit, maar daarom is ze juist geen buitenbeentje; ze is niet extreem vrouwelijk, en dat is waarom ze van haar houden zoals ze is. Je weet toch mattie. :W


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Als een vrolijk en behulpzaam iemand, die stiekem meer heeft meegemaakt dan de meeste mensen van haar zouden verwachten, maar ze is er goed uitgekomen. (:
    Oh, en ik ben ook raar. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    droog, sarcastisch (op een vriendelijke manier :'D) , eng :Y), lichtelijk arrogant, dromer, assertief, vrolijk, opvallend, queen of neverland, wisselvallig, soms nogal afstandelijk, iemand die altijd rustig blijft in de meest rare, angstaanjagende voorvallen (ook wel eens koelbloedigheid genoemd) en kleurrijk. Dit zijn de resultaten van mijn kleine navraag :'D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    mensen zien mij volgens mij wel als een vriendelijk persoon.
    ik ben alleen bij sommige mensen heel anders dan bij anderen.
    bij mijn vrienden kan ik mezelf zijn en dat ben ik dan ook, maar bij mensen die ik niet zo goed ken ben ik meestal een beetje stil en verlegen. ;')


    Hope's a bitch. But still I cling to it.

    Nerd, nogal saai... en raar :Y)


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Ik ben bij iedereen verschillend:
    Sommige zien me als een stom wijf, onzeker dus daarom makkelijk het doelwit.
    Andere zien me als iemand die een grote mond heeft, veel praat en graag grappen uithaalt.


    <3

    Onzeker. Een muisje


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Een heel pessimistisch persoon die nóóit ergens zin in heeft. Iemand die soms hele rare opmerkingen heeft, en mensen niet altijd kan laten uitpraten.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Stil, aardig, behulpzaam..

    En een paar mensen vinden me volgens mij een aandachttrekker, maar ik kan 't ook niet helpen dat ik ga hyperventileren bij gym >,<


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    een lol makertje


    You can't touch music but music touch you