• Hoe zou jij je jezelf omschrijven, uit het oogpunt van anderen?
    Want ik heb echte bitches op school zitten, die zichzelf als een godin beschouwen. :')
    Juist.

    Begin maar! (;


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Verlegen. Iemand die bijna niets in de klas zegt. Iemand die niet meer op kan houden met lachen; vaak slappe lach.
    Paar jongens noemen me aggresief.
    Een nerd.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Stil en bescheiden. Tenminste, dat is wat mensen wel vaak tegen me zeggen als ze het hebben over de indruk die ze van me krijgen.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Druk en hyper, raar, toch wel aardig, niet zoals de anderen.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Volgens mensen heb ik een arrogante uitstraling maar zo ben ik helemaal niet! (Nou ja soms) ik ben gek, sarcastisch en snel onzeker....

    [ bericht aangepast op 1 juni 2011 - 19:43 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Op school: onzeker of mijn lichaam en over mijn gedrag, stil, rustig (soms), aardig, deprimerend en behulpzaam.

    Thuis of ergens anders: Het toppunt van sarcasme, grappig ik heb zwarte humor, die begrijpt niemand behalve mijn vader want die heeft dezelfde humor, aardig, soms een tikkeltje arrogant en hyperactief.

    individualistisch, stil, nerd(A)

    [ bericht aangepast op 1 juni 2011 - 21:38 ]


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    niet iemand wie iemand aandacht zal geven, maar als je me echt kent heb je later spijt van je vroegere gedachten


    -

    De mensen die me niet kennen zullen vast vinden dat ik de kat uit de boom kijk en gewoon rustig ben.

    Maar de mensen die me kennen zullen vast vinden dat ik niet helemaal spoor en ontzettend sarcastisch ben.


    -

    Grote mond. Gek. Soms wat sarcastisch en soms wat arrogant. Maar toch een leuke meid om mee om te gaan ;D - dat laatste heb ik van een vriendin HAHA.


    To infinity and beyond •

    Stil, verlegen, beetje gek, maar verder wel aardig en wel oké om mee om te gaan.


    I am an idiot, I move.

    Ehm... Wow, aanschouw mijn narcisme. D:
    Ik vind mezelf eigenlijk echt slim en eigenlijk beter dan mensen die ik niet kan uitstaan. D:
    En ik vind dat ik een heel interessant persoon ben als ik mezelf vergelijk met bv. een paar van mijn klasgenoten, die eigenlijk geen leven hebben. :'D
    Nouja, en ik eis vaak veel aandacht op van mensen, en ik ben nooit aanhankelijk en ik vind het best als ik alleen ben enz. En als mensen bij mij te aanhankelijk worden, dan haak ik meteen af. Ik ga ook niet af op jongens die open zeggen dat ze verliefd op me zijn, want ik denk niet dat ik dat aankan. Ik moet eigenlijk vanaf het begin al iets voelen voor die persoon, anders komt het er nooit van.
    En ik vind het ook niet aangenaam als mensen de hele tijd met mij om willen gaan, dan wil ik juist het tegenovergestelde.
    En ik ben eigenlijk echt egoïstisch en een bitch, maar dat is gewoon omdat ik bang ben om gekwetst of niet geaccepteerd te worden.
    Er zijn maar echt weinig mensen met wie ik echt goed om kan gaan zonder me te ergeren en zonder er snel vanaf te willen zijn.
    Ik ben eigenlijk echt niet goed in vrienden maken, hoewel ik daar normaal gezien geen problemen mee heb. Veel mensen vinden me eigenlijk best wel leuk, maar ik kan er niet zo goed mee om.

    Ik ben echt een narcist omdat ik mezelf zo goed vind, maar eigenlijk ben ik echt zò onzeker, maar ik zou dat nooit toegeven als iemand het me vroeg. Zoals ik nooit toegeef dat ik pijn voel.
    Maar voor de rest ben ik héél erg optimistisch en ik ben héél erg 'zen' en ik ben altijd shiny en happy. :'D
    Ik geniet altijd van het leven en ik vind het helemaal niet erg om hard te werken, wat ik ook altijd doe als ik iets wil bereiken. :'D

    Haat me maar allemaal, ik zou mezelf ook haten na zo'n bericht. x)


    Where there is a sea there are pirates...

    Mode&Make-up eh
    Vrolijk, Hyper met de mode meegaand
    Dus een meeloper dah


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Droog en vermoeiend?

    Klunzig :/


    Give a girl the right shoes, and she can conquer the world.

    Cortexiphan schreef:
    Het toppunt van sarcasme.


    all I want is the taste that your lips allow