Ehm... Wow, aanschouw mijn narcisme.
Ik vind mezelf eigenlijk echt slim en eigenlijk beter dan mensen die ik niet kan uitstaan.
En ik vind dat ik een heel interessant persoon ben als ik mezelf vergelijk met bv. een paar van mijn klasgenoten, die eigenlijk geen leven hebben. :'D
Nouja, en ik eis vaak veel aandacht op van mensen, en ik ben nooit aanhankelijk en ik vind het best als ik alleen ben enz. En als mensen bij mij te aanhankelijk worden, dan haak ik meteen af. Ik ga ook niet af op jongens die open zeggen dat ze verliefd op me zijn, want ik denk niet dat ik dat aankan. Ik moet eigenlijk vanaf het begin al iets voelen voor die persoon, anders komt het er nooit van.
En ik vind het ook niet aangenaam als mensen de hele tijd met mij om willen gaan, dan wil ik juist het tegenovergestelde.
En ik ben eigenlijk echt egoïstisch en een bitch, maar dat is gewoon omdat ik bang ben om gekwetst of niet geaccepteerd te worden.
Er zijn maar echt weinig mensen met wie ik echt goed om kan gaan zonder me te ergeren en zonder er snel vanaf te willen zijn.
Ik ben eigenlijk echt niet goed in vrienden maken, hoewel ik daar normaal gezien geen problemen mee heb. Veel mensen vinden me eigenlijk best wel leuk, maar ik kan er niet zo goed mee om.
Ik ben echt een narcist omdat ik mezelf zo goed vind, maar eigenlijk ben ik echt zò onzeker, maar ik zou dat nooit toegeven als iemand het me vroeg. Zoals ik nooit toegeef dat ik pijn voel.
Maar voor de rest ben ik héél erg optimistisch en ik ben héél erg 'zen' en ik ben altijd shiny en happy. :'D
Ik geniet altijd van het leven en ik vind het helemaal niet erg om hard te werken, wat ik ook altijd doe als ik iets wil bereiken. :'D
Haat me maar allemaal, ik zou mezelf ook haten na zo'n bericht. x)
Where there is a sea there are pirates...