• Deze vind ik wel leuk ^^

    Allen weet iemand wat Vans kosten? ;$


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Courtesan schreef:
    Het type schoen dat je daar hebt is 89 euro normaal gesproken. Ik heb hetzelfde model ongeveer en die waren zo duur, dusja.

    Ooh dan kijk ik wel naar een ander type.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    80 euro ofzo..?


    No growth of the heart is ever a waste

    ongeveer 60 euro en ik ga er zaterdag ééntje kopen, (cat)


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Sorry hoor, maar ik krijg vans van waarschijnlijk 60 euro, gewoon omdat ik ze wil.
    Waarom zou je schoenen vragen voor je verjaardag? Je verjaardag moet je speciaal maken, met leuke cadeau's. Ik vind van ouders schoenen geen cadeau.
    Maar goed, dat ben ik.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Persoonlijk vind ik 50 euro voor schoenen niet duur.
    Maar anders kijk je op de vans site zelf?


    Some angels have no wings.

    Valentino zei op 1 juni 2011 - 17:40:

    Sorry hoor, maar ik krijg vans van waarschijnlijk 60 euro, gewoon omdat ik ze wil.
    Waarom zou je schoenen vragen voor je verjaardag? Je verjaardag moet je speciaal maken, met leuke cadeau's. Ik vind van ouders schoenen geen cadeau.
    Maar goed, dat ben ik. .


    Voor sommige mensen heeft het wel een betekenis. Sommige mensen hebben het ook niet breed en voor haar kunnen die schoenen wel speciaal zijn.


    Some angels have no wings.

    Valentino schreef:
    Sorry hoor, maar ik krijg vans van waarschijnlijk 60 euro, gewoon omdat ik ze wil.
    Waarom zou je schoenen vragen voor je verjaardag? Je verjaardag moet je speciaal maken, met leuke cadeau's. Ik vind van ouders schoenen geen cadeau.
    Maar goed, dat ben ik.

    Ik weet geen andere cadeaus. En ik vind het wél een leuk cadeau.
    Ik vraag me óf schoenen óf een dvdbox n.n


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Mijne waren 55 euro(dunne zool)
    Ik heb ze gewoon zelfbetaald.
    Ik zou ze gewoon voor mn verjaardag vragen, omdat mijn cadeautjes altijd niet zo duur zijn. Ik had dit jaar alleen kleding als verjaardagscadeau van me ouders. Maar ik ga niet zeuren, als ik iets heel graag wil ga ik wel zelf betalen. Ik weet verder nog wel dat kindervans 40 euro zijn. Ik weet dat dikke zool 60 euro is. Maar jou soort heb ik nog nooit gezien, dus dat weet ik niet zeker.


    You are the dream. I am the dreamer.

    Valentino schreef:
    Sorry hoor, maar ik krijg vans van waarschijnlijk 60 euro, gewoon omdat ik ze wil.
    Waarom zou je schoenen vragen voor je verjaardag? Je verjaardag moet je speciaal maken, met leuke cadeau's. Ik vind van ouders schoenen geen cadeau.
    Maar goed, dat ben ik.

    Weet je hoe verwend dat klinkt?
    Ik wil niet zeggen dat je dat bent, maar het klonk nu eenmaal zo :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Weet je hoe verwend dat klinkt?
    Ik wil niet zeggen dat je dat bent, maar het klonk nu eenmaal zo :'D

    Hahaha indeed! :d


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Valentino schreef:
    Sorry hoor, maar ik krijg vans van waarschijnlijk 60 euro, gewoon omdat ik ze wil.
    Waarom zou je schoenen vragen voor je verjaardag? Je verjaardag moet je speciaal maken, met leuke cadeau's. Ik vind van ouders schoenen geen cadeau.
    Maar goed, dat ben ik.

    Oke, lol, ik dacht echt precies hetzelfde.

    Pinocchio schreef:
    (...)
    Oke, lol, ik dacht echt precies hetzelfde.

    Ik ook (krul)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Through schreef:
    (...)
    Ik ook (krul)

    Wtf, eerst ben je het eens met diegene die het verwend vindt klinken en nu met mij? Uuuh..?

    Pinocchio schreef:
    (...)
    Wtf, eerst ben je het eens met diegene die het verwend vindt klinken en nu met mij? Uuuh..?

    Ik ben het met alletwee eens hoor. Kan toch en doe niet zo achterdochtig.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ehh.. geen idee hoeveel ze kosten. En als zij het een leuk cadeautje vind; fine, right?


    It's time to be happy again.