Ja van die hele achterbakse fans die altijd over iedereens rug heen gaan en de hele dag lopen te zeiken enzo. Mensen die serieus gaan lopen moshen en trashen bij ATL enzo :'DD. Niet fijn dus. Ik hoop dat ze dit jaar wel een beetje normaler en liever zijn voor jou
Jamaar, de mensen die liepen te moshen zijn aardig hoor bij all time low .___. Ik ken er een paar en hun favo album is Nothing personal, wat ik echt grappig vind omdat ze totaal niet het type ervoor zijn hahhaha.
Ja van die hele achterbakse fans die altijd over iedereens rug heen gaan en de hele dag lopen te zeiken enzo. Mensen die serieus gaan lopen moshen en trashen bij ATL enzo :'DD. Niet fijn dus. Ik hoop dat ze dit jaar wel een beetje normaler en liever zijn voor jou
Ga janken dan als er mensen staan te genieten bij een concert en dit uiten door te moshen ouwe. (no_chears)
Christ schreef: Ik heb zo'n hekel aan die zelfingenomen zak van een Craig dude. En Dahvie Vanity en Oli heb ik al een keer ontmoet. Dus nee, ik voel hierbij geen gevoel van jaloezie opkomen, ouwe. (no_chears)
But have fun. *O*
Hahaahaah :'D
& Botdf komt volgens mij voor het eerst in Nederland, dus waar heb je die ontmoet?