• want zondag ga ik Oliver Sykes, Dahvie Vanity & Graig van ETF ontmoeten. (cat)
    Ofnou, zien in elk geval (:

    Wie van jullie gaat naar powerfest ^^?


    your knife my back. my gun, your head.

    Glastonbury schreef:
    Niet jaloers, want ik heb niks met die mensen.
    Maar veel plezier! :D


    There's power in the words you whisper.

    nou ik denk eerst dat jij op mij jaloers gaat worden want ik ga naar vegas en callifornie


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    INDICA schreef:
    (...)
    Ja van die hele achterbakse fans die altijd over iedereens rug heen gaan en de hele dag lopen te zeiken enzo. Mensen die serieus gaan lopen moshen en trashen bij ATL enzo :'DD. Niet fijn dus. Ik hoop dat ze dit jaar wel een beetje normaler en liever zijn voor jou (cat)


    Jamaar, de mensen die liepen te moshen zijn aardig hoor bij all time low .___. Ik ken er een paar en hun favo album is Nothing personal, wat ik echt grappig vind omdat ze totaal niet het type ervoor zijn hahhaha.


    SLOAN.

    INDICA schreef:
    (...)
    Ja van die hele achterbakse fans die altijd over iedereens rug heen gaan en de hele dag lopen te zeiken enzo. Mensen die serieus gaan lopen moshen en trashen bij ATL enzo :'DD. Niet fijn dus. Ik hoop dat ze dit jaar wel een beetje normaler en liever zijn voor jou (cat)

    Ga janken dan als er mensen staan te genieten bij een concert en dit uiten door te moshen ouwe. (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    HAHAHAHA WIE?
    sorry ;$


    To infinity and beyond •

    Christ schreef:
    Ik heb zo'n hekel aan die zelfingenomen zak van een Craig dude. En Dahvie Vanity en Oli heb ik al een keer ontmoet. Dus nee, ik voel hierbij geen gevoel van jaloezie opkomen, ouwe. (no_chears)

    But have fun.
    *O*


    Hahaahaah :'D

    & Botdf komt volgens mij voor het eerst in Nederland, dus waar heb je die ontmoet?


    your knife my back. my gun, your head.

    Ik niet.
    Ik heb een meet en greet met VersaEmerge, wees daar maar jaloers op. :----)

    Cellophane schreef:
    Ik niet.
    Ik heb een meet en greet met VersaEmerge, wees daar maar jaloers op. :----)


    Ehm, nee, want die ken ik niet. (krul)


    your knife my back. my gun, your head.

    Ik is niet jealous, you be jealous of me when I go to America and Canada this year neh neh neh neh neh, hahaha kidding. Veel plezier! (banana)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Mahoromatic schreef:
    (...)

    Ehm, nee, want die ken ik niet. (krul)

    Nou dan kan je ook niet verwachten dat mensen jaloers zijn op jou (typing)

    Cellophane schreef:
    (...)
    Nou dan kan je ook niet verwachten dat mensen jaloers zijn op jou (typing)

    Jawel, want veel mensen kennen hun wel (krul)


    your knife my back. my gun, your head.

    Niet echt jaloers tbh :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    waw, ik heb nog nooit een band live gezien


    -

    Niet jaloers want ik hebgeen idee wie die mensen zijn!
    Maar veel plezier!

    Ik ben niet zo snel jaloers.
    Sorry to dissapoint you.