• Als het al bestaat, gelieve een slot erop zetten.
    Hier kan je lekker praten over Drarry (Draco+Harry), en plaatjes dumpen. (En ik weet dat er HP photo topics zijn, maar deze is dan wat gerichter op Drarry.)


    There's power in the words you whisper.

    DarkSavior schreef:
    (...)

    Hij is echt GENIAAL en nu heb ik zin om zon soort story te schrijven xD


    hush, ik ben al bezig aan zo een verhaal dankzij dat prentje! n_n


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Brownbirch schreef:







    -strijk-

    HAHAHA vette shit.


    No growth of the heart is ever a waste

    Pemberley schreef:
    (...)

    hush, ik ben al bezig aan zo een verhaal dankzij dat prentje! n_n

    Link?(A)
    Gevonden. ;]

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 23:48 ]


    There's power in the words you whisper.

    this one is mine ^^



    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 22:48 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Wauw, Pemberly, die eerste twee plaatjes (heart2)


    Ik kan nog geen foto's uit de film vinden, maar voor mij was dit echt het ultieme Drarry moment. En toen Harry aan Narcissa liet weten dat Draco nog in leven was. Oh oh oh en toen Harry Draco confronteerde met het feit dat Draco hem niet verraden had bij Bellatrix!

    En ik vind die plaatjes van die dikke vrouw als Draco en dat lelijk wicht als Harry echt gruwelijk! Verkrachting! Ik moet er haast van spugen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kalypso schreef:
    Wauw, Pemberly, die eerste twee plaatjes (heart2)


    Ik kan nog geen foto's uit de film vinden, maar voor mij was dit echt het ultieme Drarry moment. En toen Harry aan Narcissa liet weten dat Draco nog in leven was. Oh oh oh en toen Harry Draco confronteerde met het feit dat Draco hem niet verraden had bij Bellatrix!

    En ik vind die plaatjes van die dikke vrouw als Draco en dat lelijk wicht als Harry echt gruwelijk! Verkrachting! Ik moet er haast van spugen.

    Ik heb de film net gezien en ik zat echt op het puntje van mijn stoel bij het bezemstukje!


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    (...)
    Ik heb de film net gezien en ik zat echt op het puntje van mijn stoel bij het bezemstukje!


    ja ik ook! en ondertussen had ik allemaal fangirl gedachtes ^^

    Xx

    simonella schreef:
    (...)

    ja ik ook! en ondertussen had ik allemaal fangirl gedachtes ^^

    Xx

    Haha, dat ga ik ook hebben.
    WOEEEEEH IK GA DONDERDAG! *wordt hysterisch* Haha ik ben zo blij dat ik voor de eerste en laatste (jammer genoeg) keer naar de bios ga voor HP!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    *Abbo* :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Kalypso schreef:
    Wauw, Pemberly, die eerste twee plaatjes (heart2)


    Ik kan nog geen foto's uit de film vinden, maar voor mij was dit echt het ultieme Drarry moment. En toen Harry aan Narcissa liet weten dat Draco nog in leven was. Oh oh oh en toen Harry Draco confronteerde met het feit dat Draco hem niet verraden had bij Bellatrix!

    En ik vind die plaatjes van die dikke vrouw als Draco en dat lelijk wicht als Harry echt gruwelijk! Verkrachting! Ik moet er haast van spugen.


    bedankt, de eerste is mijn cover van Slytherin Princes :'D



    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Kalypso schreef:
    Wauw, Pemberly, die eerste twee plaatjes (heart2)


    Ik kan nog geen foto's uit de film vinden, maar voor mij was dit echt het ultieme Drarry moment. En toen Harry aan Narcissa liet weten dat Draco nog in leven was. Oh oh oh en toen Harry Draco confronteerde met het feit dat Draco hem niet verraden had bij Bellatrix!

    En ik vind die plaatjes van die dikke vrouw als Draco en dat lelijk wicht als Harry echt gruwelijk! Verkrachting! Ik moet er haast van spugen.



    Welke?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    *Neemt obsessief abbo*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson


    Klik
    Notice Draco's smile.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2011 - 22:39 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.