• Ik wil graag een bikini met panterprint bestellen, maar mijn moeder vind dat nogal 'hoerig'. Ik weet dat ik gewoon moet kopen wat ik zelf leuk vind, maar toch, dan voel ik me er toch niet helemaal lekker in als ik hem aan heb.

    Dus mijn vraag was, vinden jullie een bikini met panterprint hoerig?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nee hoor, waarom zou dat hoerig zijn?
    Weet je wat hoerig is?
    Voor de ramen staan.
    (cat)


    Life is hard and then we die

    Ik ben het best wel met je moeder eens,ok misschien niet echt hoerig maar meestal worden ze door een bepaald soort mensen gedragen,sowieso alles met dieren printen,en dat soort mensen mag ik meestal niet. Als je begrijp wat ik bedoel.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Lol, dat vind ik nogal een veralgemenisering, als je het mij vraagt. Het ligt er ook aan hoe je er zelf voor de rest nog uitziet. Als je heel veel make-up/grote oorbellen en alles erbij gaat doen, dan komt het nogal ordinair en 'hoerig' over, maar dat hoeft niet altijd hoor.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    PUKKELxDING schreef:
    Nee hoor, waarom zou dat hoerig zijn?
    Weet je wat hoerig is?
    Voor de ramen staan.
    (cat)

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 15:06 ]


    There's power in the words you whisper.

    Vind ik niet, ik heb er zelf ook één :Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik vind dat dat ligt aan de vorm van de bikini, niet de print die erop staat. :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Uh, ligt eraan. De bikini opzich is niet hoerig maar het ligt eraan wie hem draagt. Vele hoerige meisjes (althans die ik ken) kopen zo'n bikini's en andere kleding met panterprint erop. Daarom koop ik het niet, vele mensen hebben namelijk het vooroordeel hoerig.


    <3

    Como schreef:
    Uh, ligt eraan. De bikini opzich is niet hoerig maar het ligt eraan wie hem draagt. Vele hoerige meisjes (althans die ik ken) kopen zo'n bikini's en andere kleding met panterprint erop. Daarom koop ik het niet, vele mensen hebben namelijk het vooroordeel hoerig.

    Inderdaad. De meiden die het dragen drukken een stempel op de print. Daarom wordt het snel gezien als hoerig


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    PUKKELxDING schreef:
    Nee hoor, waarom zou dat hoerig zijn?
    Weet je wat hoerig is?
    Voor de ramen staan.
    (cat)


    Is het niet achter de ramen ?:$ ipv ervoor? :$

    en wrm is een panterprint hoerig? kan je de bikini laten zien die je wilt? :)


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Soundeffect schreef:
    Ik vind dat dat ligt aan de vorm van de bikini, niet de print die erop staat. :'D


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Fellatio schreef:
    (...)

    Is het niet achter de ramen ?:$ ipv ervoor? :$

    en wrm is een panterprint hoerig? kan je de bikini laten zien die je wilt? :)

    Atm ligt die site er ff uit haha :'D

    Maar ik denk dat ik toch maar een andere ga bestellen dan.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Memphis schreef:
    Lol, dat vind ik nogal een veralgemenisering, als je het mij vraagt. Het ligt er ook aan hoe je er zelf voor de rest nog uitziet. Als je heel veel make-up/grote oorbellen en alles erbij gaat doen, dan komt het nogal ordinair en 'hoerig' over, maar dat hoeft niet altijd hoor.


    Het gaat om het totaalplaatje, dus ik zou hem eerst passen in een winkel, of weer terugsturen als hij toch hoerig staat.


    Food.

    Waarom zou dat "hoerig" zijn? Als je die bikini wil hebben, moet je 'm gewoon kopen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Nee, ik vind panterprint bikini's wel leuk (:
    Ik bedoel, als jij hem leuk vindt, moet je hem kopen.


    Destroy what destroys you.

    PUKKELxDING schreef:
    Nee hoor, waarom zou dat hoerig zijn?
    Weet je wat hoerig is?
    Voor de ramen staan.
    (cat)


    Moonshine, take us to the stars tonight ~