• In ons oude huis bleken er dus geesten te zitten.
    :S

    1. Steeds allemaal geluiden uit de keuken, zolder, etc. zoals kastjes die open en dicht gaan, getimmer, gedweil. En het kwam niet van de buren. Mijn zus en ik hoorden het om 3 uur 's nachts ofzo. En de dag daarna hadden we het aan onze buurjongen gevraagd, en die zei dat hij het juist uit óns huis hoorde komen, terwijl mijn vader sliep en wij alleen aan het computeren waren.

    2. Mijn zus en ik waren heel no-life filmpjes aan het opnemen, en toen we ze gingen bekijken, zagen we in dat filmpje dat er een oude vrouw in de hoek van de kamer stond. En ook deden we zo heel droog 'dat we uit de kast kwamen'. We hebben zo'n grote kast, en er zit een plank in. Toen we dát filmpje weer hadden gemaakt en terug keken, lagen er opeens 2 hoofden op dat plankje.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2011 - 17:45 ]


    There's power in the words you whisper.

    Harrison schreef:
    @iedereen
    1. Steeds allemaal geluiden uit de keuken, zolder, etc. zoals kastjes die open en dicht gaan, getimmer, gedweil. En het kwam niet van de buren. Mijn zus en ik hoorden het om 3 uur 's nachts ofzo. En de dag daarna hadden we het aan onze buurjongen gevraagd, en die zei dat hij het juist uit óns huis hoorde komen, terwijl mijn vader sliep en wij alleen aan het computeren waren.

    2. Mijn zus en ik waren heel no-life filmpjes aan het opnemen, en toen we ze gingen bekijken, zagen we in dat filmpje dat er een oude vrouw in de hoek van de kamer stond. En ook deden we zo heel droog 'dat we uit de kast kwamen'. We hebben zo'n grote kast, en er zit een plank in. Toen we dát filmpje weer hadden gemaakt en terug keken, lagen er opeens 2 hoofden op dat plankje.

    Maar voor de rest zijn ze niet vervelend geweest hoor. ;]

    Heb je daar de video nog van?
    Sorry ik ben altijd nieuwsgierig naar dit soort dingen :'D

    Celestial schreef:
    (...)
    Heb je daar de video nog van?
    Sorry ik ben altijd nieuwsgierig naar dit soort dingen :'D


    Nee sorry, die heb ik niet meer. We vonden 'm eng. x]
    Anders had ik 'm er wel bij gezet als 'bewijs'.


    There's power in the words you whisper.

    Animale schreef:
    En hoe weet je dat dan zo zeker?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Billusion schreef:
    In veel huizen zitten geesten, die op 1 of andere manier niet weg kunnen.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Gelukkig geloof ik daar niet in :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik geloof niet in geesten (krul)


    -

    Je eerste voorbeeld geloof ik best, dat komt vaker voor, maar die tweede vind ik héél moeilijk te geloven, sorry.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ieeeh, ik geloof alles, ben nogal bijgelovig.
    Argh, da's eng o.o
    waarschijnlijk was de vorige bewoonster een oude vrouw die daar was gestorven en haar beroep was schoonmaakster misschien? heb zo ergens in een of ander encyclopedieachtig ding gelezen dat je het er meestal wel uit kunt afleiden.


    Owl you need is love.

    In mijn oma haar huis was het ook best wel eng.
    Als je op zolder kwam had je het gevoel dat je op zee zat, en 's nachts hoorde je ijzeren kettingen vallen en meeslepen over de grond, rond de middag hoorde je dan boven voetstappen o.o . een of andere medium laten komen en die zei dat de vorige bewoner een zeeman was, dus ijzeren kettingen , misschien van één of ander schip ofzo?


    Owl you need is love.

    Ew, oke dat tweede is freaking eng.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    2 hoofden?
    LOL FOREVER.
    you mean like, onthoofd?


    I live for the applause, you will die for it.

    Billusion schreef:
    In veel huizen zitten geesten, die op 1 of andere manier niet weg kunnen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mum schreef:
    ieeeh, ik geloof alles, ben nogal bijgelovig.
    Argh, da's eng o.o
    waarschijnlijk was de vorige bewoonster een oude vrouw die daar was gestorven en haar beroep was schoonmaakster misschien? heb zo ergens in een of ander encyclopedieachtig ding gelezen dat je het er meestal wel uit kunt afleiden.


    In dat huis is inderdaad een vrouw overleden, maar ik weet niets over haar.
    Sorry als ik je bang heb gemaakt. ;[


    There's power in the words you whisper.

    Joker schreef:
    2 hoofden?
    LOL FOREVER.
    you mean like, onthoofd?


    maybe.
    Weet niet veel over dat huis. x]


    There's power in the words you whisper.