• In ons oude huis bleken er dus geesten te zitten.
    :S

    1. Steeds allemaal geluiden uit de keuken, zolder, etc. zoals kastjes die open en dicht gaan, getimmer, gedweil. En het kwam niet van de buren. Mijn zus en ik hoorden het om 3 uur 's nachts ofzo. En de dag daarna hadden we het aan onze buurjongen gevraagd, en die zei dat hij het juist uit óns huis hoorde komen, terwijl mijn vader sliep en wij alleen aan het computeren waren.

    2. Mijn zus en ik waren heel no-life filmpjes aan het opnemen, en toen we ze gingen bekijken, zagen we in dat filmpje dat er een oude vrouw in de hoek van de kamer stond. En ook deden we zo heel droog 'dat we uit de kast kwamen'. We hebben zo'n grote kast, en er zit een plank in. Toen we dát filmpje weer hadden gemaakt en terug keken, lagen er opeens 2 hoofden op dat plankje.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2011 - 17:45 ]


    There's power in the words you whisper.

    Hoe weet je dat? o.O

    En hoe weet je dat dan zo zeker?


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik geloof het niet :'D

    Ach, wees blij dat je er dan weg bent :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    lol this.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2011 - 17:38 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Woow ;]


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    @iedereen
    1. Steeds allemaal geluiden uit de keuken, zolder, etc. zoals kastjes die open en dicht gaan, getimmer, gedweil. En het kwam niet van de buren. Mijn zus en ik hoorden het om 3 uur 's nachts ofzo. En de dag daarna hadden we het aan onze buurjongen gevraagd, en die zei dat hij het juist uit óns huis hoorde komen, terwijl mijn vader sliep en wij alleen aan het computeren waren.

    2. Mijn zus en ik waren heel no-life filmpjes aan het opnemen, en toen we ze gingen bekijken, zagen we in dat filmpje dat er een oude vrouw in de hoek van de kamer stond. En ook deden we zo heel droog 'dat we uit de kast kwamen'. We hebben zo'n grote kast, en er zit een plank in. Toen we dát filmpje weer hadden gemaakt en terug keken, lagen er opeens 2 hoofden op dat plankje.

    Maar voor de rest zijn ze niet vervelend geweest hoor. ;]


    There's power in the words you whisper.

    Gefeliciteerd, en nu?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Zo eng.


    -

    Ergens geloof ik het, maar ergens ook weer niet.. omdat ik zelf ook wel dingen heb gezien of gevoeld zeg maar .. Idk... Wel creepy.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Harrison schreef:
    @iedereen
    1. Steeds allemaal geluiden uit de keuken, zolder, etc. zoals kastjes die open en dicht gaan, getimmer, gedweil. En het kwam niet van de buren. Mijn zus en ik hoorden het om 3 uur 's nachts ofzo. En de dag daarna hadden we het aan onze buurjongen gevraagd, en die zei dat hij het juist uit óns huis hoorde komen, terwijl mijn vader sliep en wij alleen aan het computeren waren.

    2. Mijn zus en ik waren heel no-life filmpjes aan het opnemen, en toen we ze gingen bekijken, zagen we in dat filmpje dat er een oude vrouw in de hoek van de kamer stond. En ook deden we zo heel droog 'dat we uit de kast kwamen'. We hebben zo'n grote kast, en er zit een plank in. Toen we dát filmpje weer hadden gemaakt en terug keken, lagen er opeens 2 hoofden op dat plankje.

    Maar voor de rest zijn ze niet vervelend geweest hoor. ;]

    neeh... just 2 fucking hoofden. niet vervelend hoorxD

    Defensive schreef:
    Ach, wees blij dat je er dan weg bent :')


    Inderdaad. x]
    Want eerst waren ze niet zo 'aanwezig', en later lieten ze wel wat van zich merken. Toen we het huis hadden leeggeruimd, waren ze irritant bij de WC. x]


    There's power in the words you whisper.

    Nice :D


    I'm Stalking My Dreams, Hoping They'll Stop Walking Away So I Can Reach Them

    In veel huizen zitten geesten, die op 1 of andere manier niet weg kunnen.

    Creepy ..
    Die reactie van beloved vind ik onaardig ;]