• Ik voel me zo fucked up het fijne is ik kan het hier niet posten omdat iemand hier op q zit die t dan leest en miss. Kwets ik diegene dan en er is niemand om mee te praten. Ja sory voor dit topic maar het moest eruit. Het is gewoon zo dat ik me goed voel en dan ineens down-momenten krijg die ik normaal niet vaak heb maar nu steeds vaker, geen puberteit het heeft een rede. En er is nog dat niemand het merkt..

    Wie heeft dit nog meer?Trouwens het is niet vreselijk hoor moest er gewoon uit.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2011 - 23:00 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Vroeger heel vaak, maar nee. Nu niet meer.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik maak dan wel graag ruzie met jou, maar ik vind het echt erg voor je en oprecht.
    Ik hoop dat het gauw goed komt of dat je iemand vindt waar je het aan kan vertellen die je daarna niet gaat beoordelen.
    Als je wil, kan je het altijd aan mij vertellen in een privé bericht als je het niet aan iedereen wil vertellen.
    Veel sterkte!


    Where there is a sea there are pirates...

    Dat is best wel stom. Ik weet hoe het voelt als je niets op Q kan posten omdat bepaalde mensen het lezen. Ik ken je niet, maar als je iets kwijt wilt aan een vreemde mag je me altijd pb-en (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik heb dat ook nog best vaak het is gewoon rot ja


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    ik ben ongesteld, dat is pas kut.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Alsof ik me zelf hoor.
    Maar ik geloof dat ik,en jij ook,m ooit iemand tegen kom die wel door mijn muur heen kom en wie ik zo kan vertrouwen dat ik wel tegen hem/haar kan praten en dat daardoor een groot deel van mijn problemen over zijn.

    Zolang je daar in geloof,komt het goed.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Captain schreef:
    Ik maak dan wel graag ruzie met jou, maar ik vind het echt erg voor je en oprecht.
    Ik hoop dat het gauw goed komt of dat je iemand vindt waar je het aan kan vertellen die je daarna niet gaat beoordelen.
    Als je wil, kan je het altijd aan mij vertellen in een privé bericht als je het niet aan iedereen wil vertellen.
    Veel sterkte!


    Dat is echt heel lief<3
    @StJimmy dat is waar dank je


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik ken het gevoel, en het is zo kut om het niet kwijt te kunnen. Ik hoop echt voor je dat je iemand tegen komt die je vertrouwd en alles kan vertellen en nooit ruzie mee maak (: ik heb zo'n iemand gevonden en ik zweet het je het lucht echt gigantisch veel op als jij je verhaal kwijt kan (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you