• Heey, ik zit hier al een tijdje mee in mijn hoofd...
    Geloven jullie dat je -als doodgewoon meisje- ooit een superster zou kunnen daten? Of moét je zoiezo zelf ook beroemd zijn?
    Ik vraag het me gewoon af, omdat ik niet zoveel sterren ken die daten met een niet-bekend iemand...


    You came. You saw. You conquered my heart.

    Het gebeurt. Maar niet zo heel vaak. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Wishful schreef:
    Het gebeurt. Maar niet zo heel vaak. (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Het kan wel, maar ik zou nou niet te opgewonden raken en je hele leven op een beroemde man/vrouw wachten.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Abilities schreef:
    Meestal is het gewoon voor de publiciteit en een celeb zal meestal voor een andere celeb gaan. Het komt voor, maar niet zo vaak.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik ken maar een koppel.

    Kevin Jonas en Danielle Delease Jonas <3

    Sapphira schreef:
    Meestal is het gewoon voor de publiciteit en een celeb zal meestal voor een andere celeb gaan. Het komt voor, maar niet zo vaak.


    They fell in love, didn't they?

    Heel vaak is het ook zo dat een celeb met een onbekend persoon gaat, waardoor die ook beroemd wordt. Zo gaat het dus ook vaak


    Not all those who wander are lost.

    Tuurlijk wel, en ik geloof trouwens ook niet dat celebs alleen met andere celebs daten voor de publiciteit. Sommige waarschijnlijk wel, maar meestal hebben ze ook meer kans om met een celeb te gaan omdat die gewoon meer vertegenwoordigd zijn in hun wereld, bovendien begrijpen andere beroemdheden de druk van beroemdheid en zo krijg je minder snel problemen in je relatie.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    ik denk het wel, maar dan moet je wel de juiste mensen kennen..jammer (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Tragically schreef:
    Kijk maar naar Kate & Prins William. Zij was eerst ook niet beroemd en nu wel (:

    Maar die Kate was wel van adel enzo hoor

    Maarja mijn mening
    Ik denk wel dat het kan
    ER zijn wel meer voorbeelden
    Bijvoorbeeld de moeder van Prin William, Prinses Diana


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Sapphira schreef:
    Meestal is het gewoon voor de publiciteit en een celeb zal meestal voor een andere celeb gaan. Het komt voor, maar niet zo vaak.

    dat is waar, & Taylor lautner bijvoorbeeld, hij date iemand die hij al jaren kende. :3


    Save me from myself.

    Sapphira schreef:
    Meestal is het gewoon voor de publiciteit en een celeb zal meestal voor een andere celeb gaan. Het komt voor, maar niet zo vaak.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    BigTimeLove schreef:
    ze daten met beroemde mensen om nog beroemder te worden, net zoals Selena Gomez.. (dat is wat ik denk)

    maar sommige willen wel een fan/gewoon meisje daten omdat ze haar bijvoorbeeld knap vinden, een goede persoonlijkheid vinden hebben enzo

    Ooit al aan gedacht dat celebrities een andere celeb daten omdat ze -goh ik weet niet- er verliefd op zijn? WIld suggestion...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Tragically schreef:
    Kijk maar naar Kate & Prins William. Zij was eerst ook niet beroemd en nu wel (:


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Dat kan. Kijk maar naar Christina Aguilera en Jessica Alba (: Die mannen zijn gewoon bekend geworden door hen..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right