• Heey, ik zit hier al een tijdje mee in mijn hoofd...
    Geloven jullie dat je -als doodgewoon meisje- ooit een superster zou kunnen daten? Of moét je zoiezo zelf ook beroemd zijn?
    Ik vraag het me gewoon af, omdat ik niet zoveel sterren ken die daten met een niet-bekend iemand...


    You came. You saw. You conquered my heart.

    Meestal is het gewoon voor de publiciteit en een celeb zal meestal voor een andere celeb gaan. Het komt voor, maar niet zo vaak.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ja hoor :--)

    ze daten met beroemde mensen om nog beroemder te worden, net zoals Selena Gomez.. (dat is wat ik denk)

    maar sommige willen wel een fan/gewoon meisje daten omdat ze haar bijvoorbeeld knap vinden, een goede persoonlijkheid vinden hebben enzo


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Tuurlijk gebeurt dat wel.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Kijk maar naar Kate & Prins William. Zij was eerst ook niet beroemd en nu wel (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Abilities schreef:
    Meestal is het gewoon voor de publiciteit en een celeb zal meestal voor een andere celeb gaan. Het komt voor, maar niet zo vaak.

    Abilities schreef:
    Meestal is het gewoon voor de publiciteit en een celeb zal meestal voor een andere celeb gaan. Het komt voor, maar niet zo vaak.


    En uiteindelijk wordt de vriend(in) van de beroemdheid zelf wel beroemd, ligt eraan met wie ze datet.


    Le coeur qui crie l'amour.. / used to be Zolanksi

    Tragically schreef:
    Kijk maar naar Kate & Prins William. Zij was eerst ook niet beroemd en nu wel (:

    Tuurlijk wel.
    Alex Meraz is getrouwd met iemand die niet beroemd is, dus het kan echt wel. Er zijn wel meer mensen die beroemd zijn en die met een "gewoon" meisje heeft.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Ik denk wel dat het kan, maar natuurlijk is die kans wat 'kleiner', aangezien je niet in het beroemde wereldje zit.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2011 - 20:27 ]


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    tuurlijk gebeurd dat. Volgens mij is Mat Damon (kan ook een ander zijn die erop lijkt) getrouwd met een vrouw die gewoon achter de bar stond.

    Kate Middleton :3

    De kans is er, maar ik denk wel dat 'ie kleiner is.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    It happens, en soms daten 'beroemde mensen' ook wel met 'gewone mensen' die dan uit de spotlight blijven.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    normaal meisje kan makelijk een superster daten maar ik zou dat meisje dan niet vertrouwen als ze uit het niets is gekomen..
    Maar als normaal meisje en superster elkaar al kenden dan zou het kunnen, net als Kate en die prins!

    Tuurlijk kan dat,dat komt vaker voor dan je denkt.
    Denk maar aan Billie Joe Armsotring, Mike Dirnt, Jukka Nevalainen (ok misschien niet het beste voorbeeld, maar je snap me wel).


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall