• Hallo Q-terians,
    Marleen en ik (Lieke, Vet..nogwat.x]) willen een meeting in Eindhoven organiseren, en wel op 28 Mei.
    Want dan ben ik klaar met mijn eindexamens ('a).

    Alles op een rijtje:
    28 Mei.
    Van 14.00 tot 18.00
    Ontmoetingsplek: Free Record Shop op het station.


    Wie wil er allemaal komen? ;D
    Rocket
    PRESIDENT
    KirstenSnaps
    Justjeff8d
    Pedophile
    mimin2
    Gaby
    Mstomkaulitz
    EstrellaVida
    Shuffle

    Misschien
    mispattinson
    YingYang
    Inviolable
    OMYJBIEBER
    Peanutxhead



    Als iedereen wat eten/ drinken mee neemt hoeft niet veel te zijn dan kunnen we met z'n allen gaan picknicken.

    En ja, ik (Marleen) ben te lui om alle links te zoeken.

    slecht nieuws net gebeld die maat van me gaat opeens niet mee -_- nu ken ik er niemand echt wel gaan of niet gaan?


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    justjeff8d schreef:
    slecht nieuws net gebeld die maat van me gaat opeens niet mee -_- nu ken ik er niemand echt wel gaan of niet gaan?


    Oh, oeps, ik zit nog op het account van Hung! Faal, ik ben dus eigenlijk Marleen/Progeny.x]

    Ja, joh, kom gewoon. Het is vast gezellig! En als je het niet leuk vindt, kun je alsnog naar huis? (: Wil er niemand anders mee?:C

    niet iemand die ik ken maar ik stress altijd als ik met de trein moet de heen die weet ik nog wel maar weet niet welke trein terug ik moet pakken >.<


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    justjeff8d schreef:
    niet iemand die ik ken maar ik stress altijd als ik met de trein moet de heen die weet ik nog wel maar weet niet welke trein terug ik moet pakken >.<


    zoek gewoon op ns


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    (...)

    zoek gewoon op ns


    Jij had ook moeten komen!D:

    Maar, Jeffrey, je kunt de gehele route uitprinten op ns.nl, inclusief tussen stations. (:


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Jij had ook moeten komen!D:

    Maar, Jeffrey, je kunt de gehele route uitprinten op ns.nl, inclusief tussen stations. (:


    sja...

    ik probeer 25 juni wel echt te komen :)

    maar ik heb ook gewoon geen geld voor eindhoven x)

    en ook vind ik eigenlijk 14 uur tot 18 uur erg kort, voor zoveel reiskosten x)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Kut, ik heb m'n bus gemist --' de volgende is er pas over een half uur.. Er is er wel een die over 20 min gaat, maar die doet er langer over dus MOET ik wel die andere nemen.

    Shuffle schreef:
    Kut, ik heb m'n bus gemist --' de volgende is er pas over een half uur.. Er is er wel een die over 20 min gaat, maar die doet er langer over dus MOET ik wel die andere nemen.


    Je heb mijn nummer, dus je kunt bellen als je er (bijna) bent. Wil je me zo sowieso nog even sms'en zodat ik jouw nummer heb? Ik had geen tijd om je nummer in mijn mobiel te zetten..x:


    everything, in time

    Nu ben ik er wss pas rond kwart over 2. Handig.

    Pedophile schreef:
    (...)

    Oh, oeps, ik zit nog op het account van Hung! Faal, ik ben dus eigenlijk Marleen/Progeny.x]

    Ja, joh, kom gewoon. Het is vast gezellig! En als je het niet leuk vindt, kun je alsnog naar huis? (: Wil er niemand anders mee?:C


    wat doe je eigenlijk op Hungs profiel..? ;o


    Ligt and Darkness are both very different..

    geen probleem we wachten wel :)


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Marleen, ik heb geen beltegoed. Ach, nu heb ik tenminste tijd om naar de emte te gaan

    ik ben ervandoor meot de trein halen xD


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    SHIT SHIT SHIT!
    Ik heb me echt verslapen!

    Nu sta ik dus bij de emte