• De meeste op Quizlet kennen me als een Onschuldig, gek en vrolijk meisje maar ik heb een best groot verhaal.

    Het begon aan het begon van dit Schooljaar, Ik ging naar de Brugklas en werd uitgescholden als Groothoofd en Meisje van Yde. Ik begon aan mezelf te twijfelen en uiteindelijk huilde ik mezelf in slaap.
    Iedere avond dacht ik na over hoe ik het beste zelfmoord kon plegen!
    Ik had het gevoel, dat ik geen vrienden had, dat iedereen me haatte.
    Het enige wat ik nog had waar een lach op m'n gezicht verscheen was op de manege. Op een dag haatte ik mezelf gewoon. Ik schreeuwde naar mensen die vonden dat ik mooi en aardig was. Ik zat bijna 1x per dag bij m'n mentor om mijn verhaal kwijt te kunnen. De kinderen werden bestraft en scholden me uit als Schnitz. Ik kon er niet meer tegen en slikte allemaal medicijnen van mijn ouders. Op kamp viel ik flauw en in het ziekenhuis werd m'n maag leeggepompt. Mijn ouders heb ik daar nooit iets over verteld , de enige die het wisten waren Cynthia (Kind die de mentor waarschuwde), Mevrouw Lauwrier(Mentor) en mijn DramaDocent.
    Er gingen allemaal geruchten rond wat er met mij gebeurd was. Iedereen had medelijden met mij maar ik vertelde niemand over wat dan ook, behalve m'n kat en mijn mentor. Ik liet mijn Dramaleraar, Mentor en Cynthia zwijgen over wat er was gebeurt. Nu word ik nog steeds uitgescholden als Ballonhoofd en gaan ze raar praten.


    Dit is dus mijn Verhaal!
    Heb a.u.b geen medelijden met mij!


    Firm believer of all that is magic

    Respect dat je dit allemaal verteld.


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Uilskuiken schreef:
    Respect dat je dit allemaal verteld.


    What is youre favo scary movie?