• Ze staan helemaal niet open voor kleding die niet in de mode is.x]
    Ik vind kleurtjes leuk. En nu had ik dus een fleurig jurkje aan met een rode legging, de rood van die legging kwam terug in het jurkje, dus niet dat het vloekte. :'D Maar ach, een rode legging vinden zij dan raar.
    En van die gebreide mutsjes, die je achter op je hoofd zet, weet je wel? Die droeg ik vorig jaar best veel, vinden zij ook 'raar' of 'emo'. Ze staan gewoon echt nergens voor open, stelletje hokjesdenkers. (nerd)

    Hebben jullie wel een "openstaande" klas?


    everything, in time

    Valt wel mee, ik ben eigenlijk de enige die zich wat anders kleed, maar niemand zegt daar wat van (:


    Destroy what destroys you.

    heb ik gelukkig wel xD


    Shoganai i ne~

    Haha, raar?
    Ehh, weet niet. Ik draag vrij 'normale' kleding, maar als ik eens iets aan heb dat anders is, word ik er niet raar op aan gekeken of zo.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    wtf xD in mijn klas dragen de meisjes juist vrolijke kleding 8D wees trots marleentje dat jij tenminste een kleurig leven hebt (nerd)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    HAHA, nee echt niet. Echt een stereotype klas heb ik. Oké, er zijn twee uitzonderingen. Maar voor de rest állemaal hetzelfde. Precies dezelfde soort meisjes, uiterlijk en innerlijk en dezelfde soort jongens. Zó dodelijk irritant :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Eigenlijk wel ja (:


    Caution first, always.

    Totaal omgekeerd hier.
    Bij ons in de klas weten ze niet eens wat het woord 'mode' betekent, volgens mij. Iedereen draagt wat hij/zij mooi vindt. (A)


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Haha, deels. Ik heb in totaal maar 3 jongens in mijn klas, en de helft van de meisjes is allemaal dushi. Dus wanneer ik zoiets aan zou trekken, zou ik sowieso wel vreemde blikken krijgen. Maar dat interesseert me niet, aangezien die meisjes mij toch al niet mogen, aangezien ik vrij druk en erg aanwezig ben, haha. Maar wat jij aanhad, vind ik juist heel erg leuk klinken!

    oh en even oftopic xd please laat een mod dit niet zien
    bedankt dat je me entwine hebt laten ontdekken 8D ben er helemaal verslaafd aan nu xd


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ja, de helft van mijn klas is namelijk zo 'raar' :')


    As travars

    Pinkpop schreef:
    Haha, deels. Ik heb in totaal maar 3 jongens in mijn klas, en de helft van de meisjes is allemaal dushi. Dus wanneer ik zoiets aan zou trekken, zou ik sowieso wel vreemde blikken krijgen. Maar dat interesseert me niet, aangezien die meisjes mij toch al niet mogen, aangezien ik vrij druk en erg aanwezig ben, haha. Maar wat jij aanhad, vind ik juist heel erg leuk klinken!


    Haha, dankje!:3 Ik zal eens een foto maken, dan kun je het je beter inbeelden.x]

    En het is goed dat je die blikken gewoon negeert!;D


    everything, in time

    Ik heb geen klas meer x']


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik heb 2 meisjes in de klas die overal commentaar op hebben, vooral naar mij. Maar andere schenken er niet zo veel aandacht aan.
    Maar als je je niet volgens de mode zou kleden zou je er wel een beetje buiten vallen.
    Maar ik en mijn groepje vallen zowiezo nogal buiten de klas.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    ik heb echt een "openstaande" klas, hun maakt het niet uit wat je aan hebt als het maar gewoon leuk is en bij je past. (cat)


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    gelukkig wel


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.