• De stelling van vandaag luidt:
    De mens heeft nooit vrijheid

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eens.
    En dat is onze eigen schuld. We hebben wetten e.d. opgesteld waardoor het vrijwel onmogelijk is echt vrijheid te krijgen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Helemaal mee eens.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Eens, want je hebt sowieso al altijd de wet te volgen. Vrijheid is beperkt.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Het hangt ervan af in wat voor omgeving of situatie de persoon is.


    Haat me? Bovenin is een kruisje:P

    Eens ik denk als je dood gaat dan ben je vrij:Y)


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    Eens. Vrijheid betekent dat je kan doen wat je zelf graag wilt. Maar er zijn altijd verplichtingen die je daarin beperken. Je bent dus nooit helemaal in vrijheid binnen onze maatschappij.je kan je natuurlijk welt de beschaafde wereld teken, dan ben je wel helemaal in vrijheid.


    To live would be an awfully big adventure

    Volledige vrijheid hen je inderdaad nooit, want dat zou ook willen zeggen dat je geestelijke remmingen ook wegvallen en die zijn er ergens altijd. Bovendien ben je niet alleen door de wet, je ouders of gelijk wie gebonden, maar ook door jezelf, omdat je empathie voelt met anderen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Dat hangt sowieso af van wat je onder vrijheid verstaat. Naar mijn mening ben je nooit helemaal vrij.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Nee, de 'vrije' keuzes die we hebben zijn allemaal bepaalt door de maatschappij e.d.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    MrsChartered schreef:
    Er zijn genoeg mensen die bijv. veel vrijheid krijgen van hun ouders, maar stel je zit in een gevangenis, dan is het wel logisch dat je geen vrijheid krijgt. Het hangt dus af van de situatie waarin jij je bevindt.


    You never know how strong you are until being strong is the only choice you have ♥

    Oneens,als je wilt kan je echt vrij zijn,maar niemand wilt dat.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Nou zoals hier boven allemaal. Door verplichtingen als school wordt die vrijheid toch flink verpest, niet dan?
    -geen mening-


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Eens, and I fucking hate it.


    I live for the applause, you will die for it.

    Akkoord


    Has no one told you she's not breathing?

    De mens heeft zeker vrijheid, maar niet voor de volle 100%. Er zijn altijd dingen die niet mogen van onze maatschappij.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'