Foto bij Chat Twenty-Two

Ik heb net een Braziliaan beledigt op Omegle door "Ola" te zeggen en te vragen of ze Spaans spreken daar. Niet dus, want hij werd boos en zei dat ze Portugees spreken. HALLO?! Hoe moet ik dat weten? Ik heb geen intergalactische kennis over alles.
Dit is weer een voorbeeld van hoe gefreakt onze samenleving is, mensen!
@Nightqueen: I know, maar persoonlijk vind ik ook de Ellie Goulding versie beter. Birdy en haar Skinny Love vind ik ook beter dan de originele versie van Bon Iver.
@1DMariekeX: Ik ben al blij met al die reacties die ik krijg! Maar de top zou wel leuk zijn ja ^^ I mean, vandaag is Chat Twenty-One 60x gelezen en 6 kudo's.. maar goed, ik ben al snel een tevreden mens :)

DUS MENSEN. Volgende hoofdstuk bij 40 kudo's, ben vanavond tot laat op dus als jullie willen een nieuwe Chat dan!
X.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (78)

  • ThisIsLove

    Volledige naam: Céline De Schutter
    Geboortedatum (+leeftijd): 30 juli 1995 - 17jaar
    Uiterlijk (beschrijf in drie regels): lang donker bruin haar met lichte krul, groen/bruine ogen, normaal figuur.
    Persoonlijkheid (3 goede en 3 slechte):
    Goede; - kan goed luisteren
    - behulpzaam
    - spontaan, goedgezind en familiaal
    Slechte; - koppig
    - onzeker zijn over zichzelf
    - kan niet lang boos zijn op iemand
    Zayn of Niall: Niall (:

    Snel verder <3 ik hou echt van je story (: <3 xx

    1 decennium geleden
  • MarritHoranx

    Hii
    Volledige naam: Marrit Luchjenbroers
    Geboortedatum: 11-05-99 (13)
    Uiterlijk: lang blond\bruin haar, bruin groene ogen. Licht getinte huidskleur (rechts)
    Persoonlijkheid: zorgzaam, vrolijk, enthousiast
    Onzeker, verlegen, niet snel boos
    Zayn of Niall: NIALLL
    Extra: etensverslaafd
    Xxxx
    Zou t echt super gaaf vinden als de real me in jou story mag

    1 decennium geleden
  • Melodyxx

    Naam: Nina Hanna Andersen
    Uiterlijk: blond stijl haar. Blauw/grijze ogen, dun figuur en heeft sproetjes.
    Geboorte datum: 01-06-1994
    Persoonlijkheid: goed, ze is een goede vriendin en goede luisteraar. Sterk karakter en scherpe tong. Slecht,ze is sarcastisch en cynisch. Beoordeelt mensen snel dit komt omdat mensen vroeger altijd tegen haar zeiden dat ze anorexia patiënt was. Ze eet wel gwn goed maar is wel onzeker maar koppig.
    Wie: Zayn
    Extra: ze kan soms erg agressief zijn en zegt dan dingen waar ze later spijt van krijgt. Ze heeft 1x een vriendje gehad die haar sloeg en kan dus wat terughoudend zijn.

    Ik zou het vet leuk vinden als je mij koos!!

    Xxx

    1 decennium geleden
  • xIsoldee

    Volledige naam: Isolde Van den Weghe
    Geboortedatum (+leeftijd): 29 april 1996
    Uiterlijk (beschrijf in drie regels): Ik heb blond/bruin haar tot op mijn schouders, ben ongeveer 1m68 en heb blauwe ogen.
    Persoonlijkheid (3 goede en 3 slechte):
    Goede: 1. Helpt heel graag anderen.
    2.Als haar iets niet bevalt, is ze niet op haar mondje gevallen. (Zal ze er iets op zeggen.)
    3. Is goed in gesprekken voeren en kan mensen makkelijk overtuigen.
    Slecht: 1. Onzeker over uiterlijk.
    2. Is snel geirriteerd.
    3. Haar grote mond kan soms ook negatief over komen.
    Zayn of Niall: Welke jij het beste vind (;
    Extra: /

    1 decennium geleden
  • missstayne

    Volledige naam: amber van essen
    Geboortedatum (+leeftijd):29-11-1995 (17)
    Uiterlijk (beschrijf in drie regels):halflang bruingolvend haar. Bruine ogen. een lippiercing.
    Persoonlijkheid (3 goede en 3 slechte): goed: Zorgzaam, sociaal, vastberaden. slecht: ik kan niet zingen, school is niet mijn sterkste kant. ik ben shopverslaafd.. (ik vind het slecht)
    Zayn of Niall: maakt mij niks uit. Als je me al voor het verhaal wilt gebruiken is het al helemaal super! (;
    Extra: Ik hou echt van jou story!!! ik heb er zelf ook een. you think you know the real me ft zayn malik

    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen