Chat Twenty-Two
Ik heb net een Braziliaan beledigt op Omegle door "Ola" te zeggen en te vragen of ze Spaans spreken daar. Niet dus, want hij werd boos en zei dat ze Portugees spreken. HALLO?! Hoe moet ik dat weten? Ik heb geen intergalactische kennis over alles.
Dit is weer een voorbeeld van hoe gefreakt onze samenleving is, mensen!
@Nightqueen: I know, maar persoonlijk vind ik ook de Ellie Goulding versie beter. Birdy en haar Skinny Love vind ik ook beter dan de originele versie van Bon Iver.
@1DMariekeX: Ik ben al blij met al die reacties die ik krijg! Maar de top zou wel leuk zijn ja ^^ I mean, vandaag is Chat Twenty-One 60x gelezen en 6 kudo's.. maar goed, ik ben al snel een tevreden mens
DUS MENSEN. Volgende hoofdstuk bij 40 kudo's, ben vanavond tot laat op dus als jullie willen een nieuwe Chat dan!
X.
Dit is weer een voorbeeld van hoe gefreakt onze samenleving is, mensen!
@Nightqueen: I know, maar persoonlijk vind ik ook de Ellie Goulding versie beter. Birdy en haar Skinny Love vind ik ook beter dan de originele versie van Bon Iver.
@1DMariekeX: Ik ben al blij met al die reacties die ik krijg! Maar de top zou wel leuk zijn ja ^^ I mean, vandaag is Chat Twenty-One 60x gelezen en 6 kudo's.. maar goed, ik ben al snel een tevreden mens
DUS MENSEN. Volgende hoofdstuk bij 40 kudo's, ben vanavond tot laat op dus als jullie willen een nieuwe Chat dan!
X.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (78)
Volledige naam; Louisa Cherl De Noír
1 decennium geledengeboorte datum; 13 november 1995 (17)
Uiterlijk; lang golvende donker bruin haar groene ogen met ietsje blauw. Kuiltjes als ze lacht. 1.68 lang iets molliger dan een gemiddeld meisje. Kleding; erg meisje achtig met veel roezeltjes
3 goede eigenschapppen; ziet altijd hett goede in mensen, weet hoe ze de meeste dingen moet oplossen en kan goed koken en bakken.
3 slechte eigenschappen; neemt soms overhaaste beslissingen waardoor haar leven dan over hoop word gehaalt, is heel erg onzeker en verlegen.
Zayn of Niall; voorkeur voor Nialler maar wie jij het beste bij haar vind passen.
Extra; sinds haar ouders zijn gescheiden woont ze bij haar moeder en ziet ze haar 6 jarige broertje Jayden niet meer daar heeft ze het erg moeilijk mee. Ontmoet 1 van de 2 doordat ze backstag bij
een concert als medewerkster water over Louis heen
Volledige naam: Flore (Tess) Bough
1 decennium geledenGeboortedatum (+leeftijd): 3/10/96 en dus 16 yeahh
Uiterlijk (beschrijf in drie regels): Ik ben klein en heb een normaal figuur. Echte minivoetjes haha en bruin middellang stijl haar. Ook heb ik bruine ogen en mijn kledingstijl is redelijk girly maar ook casual!
Persoonlijkheid (3 goede en 3 slechte):
goed:
1. ik ben gek en zal me ook niet anders voordoen, ook vaak hyperactief en toch lui
2. ik zeg waar het op staat, draai niet rond de pot zeg maar
3. ik weet wat ik wil en ga er 100% voor!
slecht
1. heel erg koppig en moet altijd mijn zin krijgen
2. ik kan best grof uit de hoek komen
3. bijna geen zelfvertrouwen
Zayn of Niall: liefst Niall maar maakt me eigenlijk niet uit:)
Extra: ik heb een spierziekte en zit dus in een rolstoel
Volledige naam: Lynn Olivia Coers (uitspreken op zn engels, omdat veel mensen olivia uitspreken als ooliefieja. Mijn vader komt uit Manchaster (dat ligt in Engeland), dus vandaar de naam. )
1 decennium geledenGeboortedatum (+leeftijd): 4 Augustus 1995 (dus ik ben 17)
Uiterlijk (beschrijf in drie regels): Niet mager, ook niet dik. Lange bruine lokken die redelijk passen bij mn ogen (mijn vriendinnen noemen het bambi-ogen!). Meestal draag ik lenzen, maar ik heb ook een bril...
Persoonlijkheid (3 goede en 3 slechte):
Goede:
- spontaan! Ik hou ervan om onverwacht naar de bios te gaan enzo, ik maak dan ook altijd tijd voor leuke dingen! (dat vind ik zelf een goede eigenschap, andere vinden het minder)
- eerlijk en betrouwbaar, ik heb geen geheimen voor mensen, maar andere kunnen mij zeker een geheim vertellen.
- kan goed luisteren, maar praten doe ik ook!
Slechte:
- heel erg onzeker
- oordeel snel, maar ook te vaak positief waardoor ik in de problemen kom
- ik ben iemand die houd van opruimen, dus als iemand rommel maakt kan ik daar niet zo goed tegen en word ik boos.. haha Behalve als mijn honden of katten dat doen, ik hou namelijk wel van dieren!
Zayn of Niall: Zayn
Extra: Mhaha Zayn en ik hebben elkaar ontmoet in een achtbaan waar ik echt vet bang voor ben. Enjoy the rollercoaster that is life, JWZZZZ!
Haha veel respect als je mijn karakter in je verhaal kunt toepassen, volgens mij ben ik een erg vreemd persoon. Ik vind het echt leuk dat je ons vraagt of we karakters willen zijn en ze niet zelf bedenkt, maar je weet van mijn spam ook wel dat ik dit verhaal echt geweldig vind. Toch ben ik benieuwd waar jij je inspiratie vandaan haalt.. haha! Doe alsjeblieft wat je het beste bij het verhaal vind passen!
Volledige naam : Deveny Isabella Hick
1 decennium geledenGeboortedatum: 7 augustus 1994 (18 jaar)
Uiterlijk: Lang stijl/golvend haar tot der heupen, hemelsblauwe ogen, 1.69 meter en getint
persoonlijkheid ( 3 goede & 3 slechte ) :
Goede: Spontaan, Lief, Slim
Slechte: Brutaal, Kan heel bitcherig overkomen, is heel snel jaloers.
Zayn of Niall: Zayn
Extra: Ze weet dat Zayn een keer is vreemd gegaan en kan soms echt woede aanvallen krijgen als meisje te dicht bij
hem in de buurt komen maar Zayn weet niet dat zij van zijn affaire wist. En ze is make-up artist & mode-stylist bij vogue en is heeel modieus
.
Dit is de link van haar foto (Je kan haar op google opzoeken met de naam Isabella Hick)
https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT7YYh2ZN-yzsR4BYlBPqrl7Z8S81-FLi4X8Vqy3-VNYCobvuj-4A]
naam: katy leons
1 decennium geledenleeftijd: 17
uiterlijk: bruin/goude krullen, groene ogen, en een mondje zo rood als rode rozen! een mooi vrouwlijk figuur!!
persoonlijkheid: slim en eigenwijs meisje, ze kan soms heel erg afwezig zijn, maar ze blijft vrolijk en een hele muziekalenmeid!
slecht: ze kan zich snel aangesproken voelen en snel gekwetst zijn, ze kan zich soms niet beheersen en word zo boos dat ze slaat!!
nial of zayn: maakt niet uit!!
extra:
haar broetje is pas vermoord door haar vader en die heeft zelfmoord gepleegd niemand weet het ze houd het geheim!!
xxx hope you like it