Foto bij Chat Twenty-Two

Ik heb net een Braziliaan beledigt op Omegle door "Ola" te zeggen en te vragen of ze Spaans spreken daar. Niet dus, want hij werd boos en zei dat ze Portugees spreken. HALLO?! Hoe moet ik dat weten? Ik heb geen intergalactische kennis over alles.
Dit is weer een voorbeeld van hoe gefreakt onze samenleving is, mensen!
@Nightqueen: I know, maar persoonlijk vind ik ook de Ellie Goulding versie beter. Birdy en haar Skinny Love vind ik ook beter dan de originele versie van Bon Iver.
@1DMariekeX: Ik ben al blij met al die reacties die ik krijg! Maar de top zou wel leuk zijn ja ^^ I mean, vandaag is Chat Twenty-One 60x gelezen en 6 kudo's.. maar goed, ik ben al snel een tevreden mens :)

DUS MENSEN. Volgende hoofdstuk bij 40 kudo's, ben vanavond tot laat op dus als jullie willen een nieuwe Chat dan!
X.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (78)

  • Nandootje

    Volledige naam: Ellen Verboven
    Geboortedatum (+leeftijd): 14 januri 1998, 14jaar
    Uiterlijk (beschrijf in drie regels): Lang bruin krullend haar. Groen-bruine ogen. Draagt meestal skinny jeans met leuke bloesjes.
    Persoonlijkheid (3 goede en 3 slechte): GOED: Lief grappig, zorgzaam SLECHT: koppig, snel jarloers, onzeker
    Zayn of Niall: liefst Niall
    Extra: speelt gitaar, zingt graag, luistert veel muziek, helpt graag mensen .......
    Thank you!

    1 decennium geleden
  • CRIZZY

    Volledige naam: Naomi Melanie Torelli
    Geboortedatum (+leeftijd): 15 januari 1993 (19)
    Uiterlijk (beschrijf in drie regels): zwarte krullende haren die tot haar middenrug komen.
    groene ogen met een klein beetje blauw erin verwerkt.
    Zandloperfiguur, komt uit Spanje.
    Persoonlijkheid (3 goede en 3 slechte): Vrolijk, lief, mysterieus. Kan nogal snel jaloers zijn, vertrouwt niet snel mensen, flapuit.
    Zayn of Niall: Zayn
    Extra: Naomi heeft een niet al te goed verleden. Ze is op een brute manier mishandeld door haar ouders en woont nu daarom ook bij pleegouders. Ze heeft haar eigen broertje, Joey, nog wel, die 5 jaar is.

    1 decennium geleden
  • LlAM

    ‘En anders zorgen wij er wel voor dat het bevestigd wordt,’ Liam kwam aanlopen met de andere jongens achter zich aan.
    ‘Anders zijn jullie ons als klant kwijt,’ deed Zayn er een schepje boven op.

    Beste zinnen everrrr! #teamZiam :')

    Volledige naam: Sara Hales.
    Geboortedatum (+leeftijd): 1995 (17)
    Uiterlijk (beschrijf in drie regels): Blauwe ogen, golvend bruin haar en sproetjes.
    Persoonlijkheid (3 goede en 3 slechte):
    * Goede: grappig, luisteraar, positief.
    * Slechte: snel op mijn tenen getrapt, koppig, dramaqueen.
    Zayn of Niall: Zayn alsjeblief c:
    Extra: no thank you!

    Ook al word ik niet gekozen, ik ga je verhaal zeker blijven lezen! Het is echt amazayn!
    Dankjewel voor dit unieke verhaal! c:

    1 decennium geleden
  • MALIKQUEEN

    -Isabelle Vandebroek
    -16 , 24 november
    - Blond/Bruin haar, komt tot de borst, lichaam zoals Perrie Edwards (haha ik weet niet hoe ik het moet uitleggen) groene ogen, 1.72
    - goed : Behulpzaam, humor en vriendelijk
    Slechte : soms een bitch, snel jaloers, voelt zich altijd aangesprokeb

    Zayn of Niall :Voorkeur Zayn, mag ook Niall ofcourse ;-)

    Extra : Populaire meid die met iedereen bevriend is en positief in het leven staat, alleen in haar vorige jaren veel problemen qua zelfbeeld, waar ze nu nog steeds last van heeft.

    Kissies.

    1 decennium geleden
  • Amberlovee

    Volledige naam: Amber Caitlyn Smith
    Geboortedatum (+leeftijd): 27 Mei 1995 (17 Jaar dus (: )
    Uiterlijk (beschrijf in drie regels): Lang Donkerbruin Stijl haar met een Pony. Heldere lichtblauwe ogen. Sproeten, 1.68 Lang en ze draagt nooit echt rokjes of jurkjes. Meestal broeken een hippe shirtjes.
    Persoonlijkheid (3 goede en 3 slechte):Goede:Grappig,Spontaan,Lief
    Slechte:Kan somt iets te hyper zijn,Heeft geen geduld,Stresskip
    Zayn of Niall: Maakt niet uit.. Maar Het liefste Nialler (H)
    Extra: Ze speelt gitaar en ze doet aan kickboxen.. verder Kan ze goed tekenen en best wel goed zingen ( Al weet ze het zelf niet)


    xoxo Leuke story! :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen