Foto bij Chat Twenty-Two

Ik heb net een Braziliaan beledigt op Omegle door "Ola" te zeggen en te vragen of ze Spaans spreken daar. Niet dus, want hij werd boos en zei dat ze Portugees spreken. HALLO?! Hoe moet ik dat weten? Ik heb geen intergalactische kennis over alles.
Dit is weer een voorbeeld van hoe gefreakt onze samenleving is, mensen!
@Nightqueen: I know, maar persoonlijk vind ik ook de Ellie Goulding versie beter. Birdy en haar Skinny Love vind ik ook beter dan de originele versie van Bon Iver.
@1DMariekeX: Ik ben al blij met al die reacties die ik krijg! Maar de top zou wel leuk zijn ja ^^ I mean, vandaag is Chat Twenty-One 60x gelezen en 6 kudo's.. maar goed, ik ben al snel een tevreden mens :)

DUS MENSEN. Volgende hoofdstuk bij 40 kudo's, ben vanavond tot laat op dus als jullie willen een nieuwe Chat dan!
X.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (78)

  • Evelicious

    Volledige naam: Evelyn James
    Geboortedatum (+leeftijd): 17 jaar - 11 december 1993
    Uiterlijk (beschrijf in drie regels): Evelyn heeft stralende blauwe ogen en krullende blonde haren. Ze draagt meestal een nerd-bril, maar dat past perfect bij haar gezicht. Verder is ze net iets kleiner dan de rest van One Direction en is ze slank, ookal eet ze verschikkelijk veel.
    Persoonlijkheid (3 goede en 3 slechte): Evelyn is slim, behulpzaam en vriendelijk. Haar slechte eigenschappen zijn dat ze snel in paniek raakt, dat ze altijd honger heeft (net zoals Niall) en dat ze haar gevoelens niet snel laat zien, en ze dus opkropt.
    Zayn of Niall: Zayn
    Extra: Ze is een normaal tienermeisje met een normale jeugd en lieve ouders, ze is enig kind.

    1 decennium geleden
  • Bts

    Volledige naam: Vivian Andersen
    Geboortedatum (+leeftijd): 25 december 1995 (17)
    Uiterlijk (beschrijf in drie regels):
    1: Lang zwart haar (wat eerst blond was), een groen en blauw oog
    2: 1.70 en een normaal figuur
    3: Draagt dagelijks nooit make-up (alleen op speciale gelegenheden) en draagt het liefst een simpel jurkje met ballerina's en een paar bijpassende accessoires (ze staat nooit lang voor de spiegel)
    Persoonlijkheid (3 goede en 3 slechte):
    Goede;
    1; Ze veroordeeld mensen niet
    2; Is een erg lief meisje waar bijna niemand boos op kan blijven
    3; Blij met wat ze heeft en denkt veel aan anderen (koopt het liefst dan ook geen dure items)
    Slechte;
    1; Ook al maakt ze makkelijk een praatje aan met iemand, als mensen naar persoonlijke dingen gaan vragen klapt ze dicht
    2; Houd de meeste dingen voor zichzelf (waar ze ook goed in is) en verteld dan ook bijna nooit iets tegen anderen als er iets is
    3; Loopt altijd voor dingen weg als het teveel word
    Zayn of Niall: Zayn
    Extra: Haar ouders komen uit Noorwegen, maar zijn vanwege persoonlijke omstandigheden naar London verhuist. In het verleden heeft Vivian veel meegemaakt en daardoor is ze ook sterker en zelfstandiger geworden. Ze deed 10 jaar lang ballet, tot ze op haar 16e verkeerd is gevallen en een jaar in het gips heeft gezeten. Tegenwoordigt danst ze nog amper.

    1 decennium geleden
  • Albarn

    Volledige naam:
    Gwyneth Hollister
    Geboortedatum (+leeftijd):
    8 Juli 1996, 16 jaar
    Uiterlijk (beschrijf in drie regels):
    - Bruin haar, groen/grijze ogen
    - Sproetjes en een wipneusje
    -Niet dik, niet dun, beetje mollig :s
    Persoonlijkheid (3 goede en 3 slechte):
    Goede:
    -Sociaal
    -Gevoel voor humor
    -aardig
    Slechte:
    -Lui
    -Ziet alleen maar het goede in mensen
    -Stelt veel dingen uit
    Zayn of Niall:
    Nialler :D
    Extra:
    -Ze probeert af te vallen omdat ze zich te dik vind maar het lukt niet :(
    -Ze draagt nooit make-up of jurkjes/rokjes


    Ps. Ik comment niet vaak maar als ik toch bezig ben, waarom niet?
    Jouw story is mijn favoriete story op quizlet, ik leef echt mee met Bethany en zelf zit ik ook best wel vaak op omegle als ik me verveel :)
    Snel weer verder schrijven xx

    1 decennium geleden
  • Mason

    Volledige naam: Gaëlle Soetemans
    Geboortedatum: 15 april 1995 - 17 jaar
    Uiterlijk: Lang bruin, krullend haar, groenachtige ogen met een tikkeltje bruin, 1.67 meter groot, licht getint en een normaal figuur.
    Persoonlijkheid:
    Goede:
    - Betrouwbaar
    - Grappig
    - Behulpzaam
    Slechte:
    - Heel onzeker
    - Cijfert zichzelf vaak te hard weg door anderen te veel willen helpen
    - Kan koppig zijn
    Zayn of Niall: Maakt niet uit (:
    Extra: Ze houdt van romantische dingen en ze is heel gevoelig.

    1 decennium geleden
  • Iiampayne

    Ik ben vast al te laat maar vul toch nog een rolletje in:

    Volledige naam: Terrie McDavid
    Geboortedatum (+leeftijd): 8/1/1994
    Uiterlijk (beschrijf in drie regels): uiterlijk: (Ashley benson) Terrie draagt allerlei soorten kleding, de ene dag is ze op en top meisje terwijl ze de andere dag voor een ruigere look kiest. Ze heeft prachtig haar dat ze mooi weet op te steken of los te laten. Ze is niet zo heel groot, maar heeft de perfecte lengte om jongens te versieren zegt ze zelf.
    Persoonlijkheid (3 goede en 3 slechte): Terrie staat haar mannetje, tegen negatieve kritiek gaat ze dan ook in. Ze haat mensen die schijnheilig doen en roddelen achterhaar rug. Wanneer ze iets wil gaat ze er ook helemaal voor. Voor mensen die haar niet kennen kan ze nogal gevoelig, verlegen overkomen maar een maal je ze kent is ze een schatje en een losbol. Ze haat ruzies en heeft een slecht zelfvertrouwen.
    Zayn of Niall: Niall, maar als je ze beter bij Zayn vindt passen doe je dat maar :D
    Extra: /

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen