Foto bij Death

Lieve Fred,

Het spijt me zo. Ik weet dat je het niet zo had gewild, maar wat moet ik dan? Iedereen om me heen gaat dood door mijn schuld en het enige wat ik eraan kan doen is zelf weggaan, voor altijd. Als ik dood ben, zal er niemand meer voor mij hoeven sterven. Ik zie je snel weer.

Ik hou van je,

Mary



Ik lees het briefje nog eens over en geef hem dan aan Sam, die meteen ermee wegvliegt. Na zijn vertrek heb ik spijt, hij heeft geen bestemming. Ik had hem beter zelf kunnen houden, ík ga immers naar Fred toe. Ik kijk even over het randje van de hoge rots waar ik op sta. Ik voel geen angst meer, een deel van mij is zelfs enthousiast om weer naar Fred te kunnen, naar mijn moeder, mijn vader. Ik glimlach bij de gedachte aan iedereen die ik weer zal zien. Met mijn ogen gesloten en mijn armen gespreid laat ik me over de rand vallen. Een gevoel van vrijheid en rust overspoelt me. Hier kom ik dan. Op naar de eeuwigheid. Op naar mijn niets.


“Nothing lasts forever. Mary, will you be my nothing?”
“Yes, Fred and this will be our nothing.”



Reageer (44)

  • EffieTrinket

    toen ik het ondekt ben ik eerst de reacties gaan lezen heb hier voor namelijk echt geen tijd... :S
    Toen ik begon te lezen raakte ik steets meer in het verhaal. Daar voor zowiezo mijn compliementen_O_
    Je hebt me laten lachen, huilen etc etc
    Ik heb het verhaal in 2 dagen + school uitgelezen en moet moeite doen om niet op nieuw te beginnen.
    Ik weet dat misschien een late reactie is maar zelfs nu het verhaal is afgelopen lezen mense (ik) het nog!! en dat wou ik vooral laten weten.
    Misschien klinkt dit alles een beetje overdreven maar dat maakt mij niet uit. Dus als iemand kommentaar er op heeft is dit mijn reactie :P (puh) (6) (duivel)
    (flower)
    (H)
    (K)

    1 decennium geleden
  • OhMyFinnick

    AAAH, ik las dit terug en merkte opeens dat ik hier nooit een reactie heb geplaatst... Wat verschrikkelijk! Ik wou even zeggen dat het me spijt en dat ik je verhaal geweldig, mooi, grappig, lief, ontroerend, droevig en prachtig vond.... Ik heb er om gelachen en om gehuild(H) I will never forget it!!!(H)

    1 decennium geleden
  • DreamersDisease

    Ik last eerst die van susan, en toen las ik deze en het is echt prachtig! ik lees ook Better Days, maar echt een mooi einde!

    1 decennium geleden
  • katl1

    W-A-U-W
    Heb net je hele verhaal in een keer uitgelezen. En ik kan er niet echt veel van zeggen, het is gewoon PRACHTIG!!! (flower)
    Echt jammer dat ik het niet eerder heb gezien
    Nu de andere verhalen nog ;)

    1 decennium geleden
  • Kiriyama

    Echt een SUPER mooi verhaal <'33
    love it (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen