Foto bij If I Still Had You.. ~ Louis Tomlinson [H74]

Gotta love those reactions. :) Zagen jullie niet aankomen hé ^^.
Maar oke, ik wil even vragen of jullie lief willen zijn en een abo willen nemen op deze story: http://www.quizlet.nl/stories/110376/forever-blindfolded--niall-horan/
Hij start 15 maart, wanneer dit verhaal eindigt of aan het einde loopt (:
Het is een heel ander onderwerp, want het gaat namelijk over een blind meisje. Dus zoals jullie van mij gewend zijn niet iets algemeens wat al 100x geschreven is. (hoop ik..)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (72)

  • TeamZiall

    Doee gwnn narrryyy :D i lovee that bromanceee !! AND OMG ZE GAAN TROUWENNN ! :D :D

    1 decennium geleden
  • RosaOfficial

    NIALL<3 Rosa +Ik zou Niall's perfecte vriendinnetje zijn omdat: Ik eigenlijk gewoon awesome ben. Er bestaat geen betere reden ! Yay!

    1 decennium geleden
  • xAniqueHoran

    NIALL <3 Anique. Ik zou zijn perfecte vriendinnetje zijn omdat ik van eten hou, zoals iedereen ghehehw. Hij vaak outgoing is net als mij, hij een people's person is net als ik. Familie en vrienden ook voor mij super belangrijk zijn. Mensen me altijd met hem shippen omdat ze altijd zeggen dat wij super schattig zouden zijn samen. Ik ook best vaak scheld als er iets mis gaat ofzo maar dat nooit op mensen zou doen, behalve op mijn vrienden maar dan nooit serieus snap je? Ik ben ook zo iemand die ruzie echt haat en ik vergeef heel snel mensen.. Maar waarschijnlijk zijn er vet veel mensen die Nialls vriendinnetje willen zijn en ik het dus toch niet zal worden hihi!

    Maar YAAAAAAAAAYJ ZE GAAN TROUWEN!! LUVING THIS

    1 decennium geleden
  • HazzaBear42

    HARRY<3 jorinda omdat we allebei mooie krullen hebben!!

    1 decennium geleden
  • Edgester

    Oke waarom zeg je gewoon niet dat ze gay zijn en Niall en Harry met elkaar krijgen?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen