Foto bij If I Still Had You.. ~ Louis Tomlinson [H74]

Gotta love those reactions. :) Zagen jullie niet aankomen hé ^^.
Maar oke, ik wil even vragen of jullie lief willen zijn en een abo willen nemen op deze story: http://www.quizlet.nl/stories/110376/forever-blindfolded--niall-horan/
Hij start 15 maart, wanneer dit verhaal eindigt of aan het einde loopt (:
Het is een heel ander onderwerp, want het gaat namelijk over een blind meisje. Dus zoals jullie van mij gewend zijn niet iets algemeens wat al 100x geschreven is. (hoop ik..)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (72)

  • Viktor7

    NIALL<3[Iris]+Ik zou Niall's perfecte vriendinnetje zijn omdat: er wordt gezegd dat in een perfecte relatie de partners elkaar aan vullen en dit is bij mij en Niall ook het geval! Maar ik hoor vaak dat ik schattig ben dus dat hebben we dat gemeen. Daarbij val ik stiekem op jongens met blond haar en die doen wat ze willen! :p

    1 decennium geleden
  • luxlove1

    bo<3 harry ( mijn tweede naam, omdat mijn voornaam te nederlands is.(marjolein) en heel veel mij bo noemen) ik ben gek (klunzig ookwel) ik ben soms ook echt druk, behalve bij mensen die ik net ken. volgens anderen ben ik lief en wil ik altijd vrolijk zijn(wat soms niet gaat) en dat ik altijd van die leuk grappen heb bij mensen.(zeggen ze:P) en.. en en en....Ik heb blond haar met krullen. Hij houd toch van blond haar?!
    xx

    1 decennium geleden
  • Lovecandy

    NIALL<3 pauline , ik hou van eten , heb blauwe ogen en blond haar en als ik teveel cola heb gedronken ben ik super hyper ;p en als ik chocolade of iets anders van snoep heb deel ik ook nooit , ik sta altijd voor iedereen klaar ;)

    Je verhaal iss prachtig ! Xx

    1 decennium geleden
  • Altaria

    Niall<3 Aviva, Ik weet niet waarom ik Nialls perfecte vriendinnetje zou zijn, misschien omdat ik van eten houd of graag met mensen hun haar speel. Maar het liefst ben ik gewoon mijzelf en daarom weet ik niet precies wat hij speciaal zou vinden aan mij. Verder speel ik wel gitaar en zing ik..
    Love it! I really do!!

    1 decennium geleden
  • daggernrose

    Niall<3: Lotte: omdat ik superveel van eten hou, ik altijd al naar nando's wil en omdat ik vaak melig ben net zoals Niall (maar ook wel een serieus hoor)


    XxLovezz♥♥

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen