Foto bij If I Still Had You.. ~ Louis Tomlinson [H74]

Gotta love those reactions. :) Zagen jullie niet aankomen hé ^^.
Maar oke, ik wil even vragen of jullie lief willen zijn en een abo willen nemen op deze story: http://www.quizlet.nl/stories/110376/forever-blindfolded--niall-horan/
Hij start 15 maart, wanneer dit verhaal eindigt of aan het einde loopt (:
Het is een heel ander onderwerp, want het gaat namelijk over een blind meisje. Dus zoals jullie van mij gewend zijn niet iets algemeens wat al 100x geschreven is. (hoop ik..)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (72)

  • MagicLovers

    Naill <3+Roos+ Ik verschrikkelijk veel van eten houd, raar en vrolijk kan zijn, stil en meelevend, begrijpend en lief, ik denk dat ik degene kan zijn waarbij Naill ook rustig kan zijn, maar we samen ook verschrikkelijk druk en raar kunnen doen.
    Ik vind dit verhaal zo freaking leuk!(H)
    xxx
    MissFlower

    1 decennium geleden
  • Catwhiskers

    Niall <3 Lynn + omdat ik serieus altijd honger heb n vriend van mij noemt mij n kaanbeer omdat ik zoveel eet. ik heb okk hele rare momenten (eigenlijk heel de dag). en ik ben eigenlijk best wel hyper en ik ben bijna nooit boos op iemand ik kan overal wel iets positiefs in zien. ik kan heel verlegen zijn maar ik vindt het vooral leuk om nieuwe mensen te ontmoeten en vrienden te maken. (:

    1 decennium geleden
  • Dahl

    Harry <3 Anouk.
    Omdat ik iemand ben die stevig in haar schoenen staat. Die er is voor mensen op het moment dat ze nodig is, op emotioneel vlak veel aankan. En omdat ik iemand nodig heb die me aankan. Harry is dominant, een verschrikkelijke flirt, en ik ben een uitbundig type, lach altijd, behalve als ik serieus moet zijn, heb altijd wel een weerwoord, maar is toch ook wel verlegen. Ik ben fan, maar geen obsessieve, ben goed met mensen Ik denk dat mensen elkaar aan moeten vullen maar toch als aparte personen ook een geheel zijn. Als twee plaatjes die samenkomen (oke, levensbeschouwing is me bijgebleven, dit is even oefenen voor het SE (: )
    En omdat ik lief ben en enorm verslaafd ben aan je verhaal.

    1 decennium geleden
  • xXLovaticxX

    NIALL<3 Femke + ik zou niall´s perfecte vriendinnetje zijn omdat ik hou van hoe hij is. Mensen zeggen dat ik kwa karakter en uiterlijk heel erg op hem lijk, wel in de vrouwlijke versie dan. Ik zou nooit iets aan hem veranderen. Ik ben verslaafd aan eten. Mijn motto is: Food is my life (staat oook bij mijn storie). Mijn vriendin zegt zelfs (zij is ook helemaal gek van niall) dat ik zijn perfecte vriendimnnnetje zou zijn. ze zou mij nog liever dan zij bij hem koppelen omdat we gemaakt voor elkarar zijn zegt ze.

    Hoop dat je mij kiest(H) groetjes NiallRainbow

    1 decennium geleden
  • Tedybeerke

    HARRY<3 [Céline] Ik zou zijn perfecte vriendinnetje zijn, net omdat ik niet alles hetzelfde heb als hem. Ik heb gezamelijke punten, maar ook heel veel verschillen en TEGENPOLEN TREKKEN ELKAAR AAN!!! Yeeeaaah!! :D
    En gewoon omdat ik van Harry hou! :$ xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen