Foto bij If I Still Had You.. ~ Louis Tomlinson [H74]

Gotta love those reactions. :) Zagen jullie niet aankomen hé ^^.
Maar oke, ik wil even vragen of jullie lief willen zijn en een abo willen nemen op deze story: http://www.quizlet.nl/stories/110376/forever-blindfolded--niall-horan/
Hij start 15 maart, wanneer dit verhaal eindigt of aan het einde loopt (:
Het is een heel ander onderwerp, want het gaat namelijk over een blind meisje. Dus zoals jullie van mij gewend zijn niet iets algemeens wat al 100x geschreven is. (hoop ik..)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (72)

  • RiRianneSMG

    Niall<3Rianne ik zou Nialls perfecte vriedinnetje zijn omdat ik van hem hou om wie hij is. Om zijn gekke en gestoorde kant, want ik ben zelf ook lekker gek. Om zijn overweldigende eetlust, gelukkig lust ik zelf ook aardig wat. Om zijn liefde voor de andere jongens van 1D. Hij laat dat op zo'n mooie manier zien. Zijn prachtige ogen !!! Heb je die wel eens gezien! OMG. En om zijn serieuze kant, hij laat die niet vaak zien, maar ik vind het hem een heel mooi karakter geven. Ik ben echt verliefd geworden op alle kleine bewegingen die hij maakt, op het podium, overal. Zijn awkwardness als hij serieus moet dansen. Hij straalt altijd van oor tot oor, hij wil niet graag dat wij zijn gevoelige kant zien, maar ik weet dat hij wel gevoelig. He makes me happy every day. Can't stop thinking about him. Zijn ierse accent is to die for! Ik kan nog wel pagina's vol schrijven.

    1 decennium geleden
  • olahniall

    NIALL<3Jana
    Ik zou Niall's perfecte vriendinnetje zijn omdat: ik hou enorm veel van eten, hij gewoon geweldig is, ik heel graag met hem samen zou willen zijn en tja. Eigenlijk best moeilijk om een goede reden te bedenken, maar goed. Ik wil het echt heel heel heel graag. c:

    1 decennium geleden
  • Mursal1xD

    HARRY ;D
    Mursal~ ik heb ook krullen whahahhah ;p
    Nee joke, omdat he liefde op de eerste gezicht was??

    Ik kan niet echt iets verzinnen... ;€

    1 decennium geleden
  • Cliffayne

    SUPER STUKJE


    Voor Niall reageer:
    NIALL<3[Linzy]+Ik zou Niall's perfecte vriendinnetje zijn omdat: ik super veel van eten hou, best wel dom ben ,en ook grappig ben :D en ik super veel van Niallertje hou :D xx

    1 decennium geleden
  • Smexy

    HARRY<3 [Quinn] + Ik zou Harry's perfecte vriendinnetje zijn omdat: Ik net zoals hem een erge flirt ben, van kittens houd en twee jaar geleden toen ik net fan was van One Direction heb ik me zo goed mogelijk als Harry verkleed en heb een hele dag buiten gelopen. Ik hou net zoals hem van feesten en van tatoeages en ik vind de kuiltjes in zijn wangen gewoon te schattig en ik kan niet stoppen naar hem te kijken op foto's, filmpjes en gifs. =)

    En snel verder <333333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen