• Ik had gisteren Ak, word die leraar boos omdat ik met mijn jas in de klas zit, terwijl nog drie vriendinnen van me dat ook hadden! Nou, ik moest mijn jas dus naar het kluisje bregen, maar ik had geen pasje mee dus kan je je kluisje dan niet open maken. Vraag ik dus aan een vriendin of ik haar pasje mag lenen, slaat hij het pasje uit haar handen en zegt dat ik zelf maar iets moet regelen bij de receptie. ik dus maar een leenpasje aan gevraagt, maar ik vind het nog steeds lullig dat ik wel mijn jas naar mijn kluisje moest brengen en mijn vriendinnen niet! En daarna hadden we bio en kregen we onze cijfers terug. een meisje had een 7.8, dus dat was heel goed. gelooft die leraar niet dat zij dat kan halen, moest ze die toets overniew doen zonder dat ze mocht leren! ik bedoel, hoe lullig is dat. en het was nieteens het idee van mijn bio leraar, maar ook van mijn mentor. hij is de hele dag door de hele klas boos aangekeken.

    Dus, nog iemand een school die suckt?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Mijn school is zo slecht. Elke week zeuren ik en mijn klasgenoten er weer over (krul)


    -

    Hierzo.

    We hebben 9 uren max. Per dag.

    4&&5 mei moesten we gewoon naar school.


    Firm believer of all that is magic

    Mijne ook
    Ik heb deze week zoveel dat het wle toetsweek lijkt en we krijgen echt selht les


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Omg o-O

    gelooft die leraar niet dat zij dat kan halen,

    Nou, lekker motiverend voor dat meisje o-O. Gelijk een deuk in haar zelfvertrouwen

    --

    & wij zijn al zo ver met onze school [nja onze afdeling ding]
    We hebben de klachtenlijn al gebeld, klachten formulier ingevuld enal. Leerplichtambtenaar. Zo slecht geregeld bij ons..

    [ bericht aangepast op 24 mei 2011 - 17:51 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Die van ons zijn gewoon echt losers als het om organiseren gaat en dat is zo vervelend. (cat)


    wth.

    We hebben schoolwachts sinds een paar weken. :((


    <3

    Mijn school is de slechtste school éver.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Como schreef:
    We hebben schoolwachts sinds een paar weken. :((

    dat hebben wij ook, ik heb dat nu net deze week x] niet dacht ik kindertjes ga straffen, ik heb geen zin om boos aangekeken te worden 8D maarjah, je mag tien minuten voor de les weg en je mag later binnen komen dus levert het nog iets op (nerd)
    OT: onze school valt best mee, ook al zijn sommige dingen wel écht slecht geregeld


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Mijn beste vriendin schreef een zin op tijdens latijn, en toen flipte dat mens volledig.
    En toen ze hem terug ging vragen kreeg ik ook gelijk een preek dat ik te weinig respect voor haar had? ;x
    En voor wetenschappen hadden mijn beste vriendin en ik iets fout begrepen waardoor we alles samen hadden gemaakt.
    En nu ben ik gebuist en is zij d'r door. Toen we er over gingen klagen zij ze dat we alleen van punten mochten wisselen, dus dat er sowieso een van ons gebuisd zal zijn.(cat)


    effort never betrays you

    eigenlijk zit ik wel op een goede school, met goede docenten enzo. Ik vind het alleen jammer dat als we op excursie gaan we altijd iets sporterigs gaan doen..


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    Hmm, onze school is niet fantastisch, maar het gaat ermee door.
    Alleen van sommige leraren vraag ik me af: hoe zijn die ooit aangenomen om docent te worden?
    Zucht.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Is mijn school dan de enige die alles goed voor elkaar en geregeld heeft? Soms iets té goed, maarjaa.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Onze meester is een Control Freak :/


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Volgens mij sucken alle scholen gwn :'D


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.