• Vandaag zei een ''vriendin'' uit mijn klas tegen mij dat ik vaak gemene dingen zei over mensen, of over heel veel mensen een oordeel had. En dat is ook zo, ik dacht er heel goed over na en ik kwam erachter dat ik dat deed. Maar zij doet het ook! Bijvoorbeeld gister toen was er een meisje met uggs en een zomerhemdje en toen zei zij er ook wat van! Ze doet nu net alsof zij zo heilig is. Maar iedereen doet dat toch wel is? Hebben jullie wel is een opmerking gemaakt over iemand die iets heel raars droeg bijvoorbeeld? Dat zit toch gewoon in het karakter van de mens?


    Expect the unexpected

    *kuch* Redelijk vaak *kuch*
    En ik hoop van wel, want dat betekent dat ik niet de enige ben :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Inderdaad, iedereen doet dat. Maar bij sommige is het nu eenmaal slechter bedoelt dan bij andere. En niet iedereen geeft toe dat ze dat doen, wat ik belachelijk vind want sowieso doet iedereen dat.

    Dat hoort bij de mensheid ;D


    Kill them with kindness.

    Niet zo vaak,het is niet mijn hobby maar ik doe het wel eens.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Soms doet iemand het zo vaak dat het gaat opvallen en het écht vervelend wordt. Dat heb ik ook bij een vriendin van mij. Ik word soms schijtziek van haar, ze heeft geen goed woord voor iemand over. Dus ergens kan ik jouw vriendin wel begrijpen.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2011 - 16:04 ]


    Life is hard and then we die

    Soms doet iemand het zo vaak dat het gaat opvallen en het écht vervelend wordt. Dat heb ik ook bij een vriendin van mij. Ik word soms schijtziek van haar, ze heeft geen goed woord voor iemand over. Dus ergens kan ik jouw vriendin wel begrijpen.


    ja, ik schaam me er ook best voor dat ik dat doe. Want ik doe het gemiddeld een keer per twee dagen ofzo,dat zeker wel:Y) Maar het is moeilijk om te veranderen, maar ik ga het proberen.


    Expect the unexpected

    Tuurlijk, maar ook daar zit een grens aan. Als er niks anders dan afkrakend gebazel uit iemands mond komt, ben je diegene ook al gauw zat.


    No growth of the heart is ever a waste

    ugh ik kan het echt niet uitstaan wanneer mensen elkaar afkraken achter iemands rug om =.= doe dat dan lekker in het gezicht van die persoon, dan ben je tenminste nog moedig. eens een keertje oké, maar een gewoonte moet het niet worden, en mensen hoeven al helemaal niet tegen mij te zeggen van: oh kijk toch eens de schoenen die dat mens aanheeft! want dan krijg je een grote bek van me


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    StillBored schreef:
    ugh ik kan het echt niet uitstaan wanneer mensen elkaar afkraken achter iemands rug om =.= doe dat dan lekker in het gezicht van die persoon, dan ben je tenminste nog moedig. eens een keertje oké, maar een gewoonte moet het niet worden, en mensen hoeven al helemaal niet tegen mij te zeggen van: oh kijk toch eens de schoenen die dat mens aanheeft! want dan krijg je een grote bek van me


    het enige wat ik daarop kan zeggen is _O_
    ik hoop dat mij dat ook lukt;(


    Expect the unexpected

    Je kunt er best iets aan doen hoor. Het is niet dat wanneer het iets is wat in de mensheid zit je het niet kunt verminderen ofzo :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ja soms wel maar daar kan je niks aan veranderen.


    It's going to be difficult, but not impossible.