• Ik heb dus hele erge ruzie met me beste vriendin.
    Het begon allemaal op de kermis die hier is.
    S was vrijdag op de kermis met mij en me broer.
    Ze had ruzie met haar vriend omdat ze al een poos niet reageerde op zijn smsjes.
    Maar ze zat in een atractie dus dan kan je moeilijk reageren.
    Nou, hij helemaal over de toeren en toen had hij het uitgemaakt.
    S helemaal overstuur en die zat huilend op de grond.
    Ik haar getroost.
    Ik zeg: Meid kom op je kan wel beter krijgen dan hem.
    Toen werd ze nog een keer gebeld door hem.
    Zei hij dat ik een kankerhoer was en dat ze beter met mij wat kon nemen omdat ze alleen maar met mij aan het praten was waar hij bij is (via de telefoon enz)..
    Wilt ie later weer met haar praten dus ik zeg tegen haar: Dan ga ik mee want ik laat je niet alleen zo naar amersfoort rijden.
    (Ze zou bij mij blijven slapen dus ik moest wel mee)
    Ging later niet door want hij kwam naar de kermis toe.
    S is weer als een blok voor hem gevallen en is ook meteen bij hem blijven slapen 2 nachten.
    Krijg ik nu ineens berichten van hem dat ik me er niet mee moet bemoeien en dat ik er niet bij mag zijn als hun willen praten dat ik maar opdonder en thuis ga slapen.
    Ik ben zo boos..
    En nu loopt ze steeds ruzie met me te zoeken omdat ik woensdag met haar wil praten.
    Ik wou niet zeggen waar het overging want haar vriend controleert alles wat ik zeg.
    Dus ze ging de hele tijd doorzeuren omdat ze het wou weten.
    Nu zegt ze dat ik kinderachtig bezig ben en dat ik haar de schuld geef.
    Maar ik heb gewoon het beste met haar voor.
    Maar als het zo doorgaat ben ik echt bang dat me handen ervan af trek omdat ik geen zin heb in ruzie steeds.
    Ook niet omdat ik nu met examens zit.

    Wat moet ik nou doen?


    Edit: Praten wilt ze wel, maar dan moet ik naar haar toe komen op de fiets.
    Maar ik ga geen uur fietsen.
    Ze kan makkelijker naar mij toe komen op de brommer.
    Maar dat wilt ze niet omdat ze geen rede heeft.

    Edit: Ik wou met haar praten over haar vriend, en over hoe het tussen ons gaat nu.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2011 - 19:03 ]


    "Don't look back, you're not going that way."

    Kijk of ze met je wilt praten (krul)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik mag die jongen nu al niet.
    Ik denk dat je er weinig aan kan doen en dat zij helemaal verliefd is geworden op een verkeerde jongen... Een jongen die haar alles gaat verbieden. En als zij dat niet inziet, is dat haar eigen probleem. Ik denk dat je je handen er inderdaad van moet afhouden. Zoals zij nu doet, hoort niet zo. En ik hoop dat ze ooit inziet dat hij niet een van de beste is...


    Sometimes it's best not to care.