• Ik zat tv te kijken & en ik zag me vader binnen komen. Maar ik dacht dat hij helemaal naakt was, dus ik begon te lachen. En iedereen keek me aan van wtf waarom lach je ? Dus ik kijk nog een keer, En zie dat het toch niet zo was(cat).. En toen voelde ik me heel stom, lowwl. Hebben jullie ook al is zoiets gehad ?-a-

    [ bericht aangepast op 23 mei 2011 - 18:13 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Haha! Ja.:'D
    Mijn broer had zo'n beige broek aan, maar ik was net wakker en trok de deur van de badkamer open. Dat ging zo van 'AH JE LOOPT IN JE ONDERBROEK! Ahnee, toch niet.' En toen voelde ik me net Kabouter Wesley.(krul)


    everything, in time

    Gelukkig niet..


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Lachen? Ik zou dan echt schreeuwen :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Barbossa schreef:
    Lachen? Ik zou dan echt schreeuwen :'D

    Barbossa schreef:
    Lachen? Ik zou dan echt schreeuwen :'D


    We accept the love we think we deserve.

    Lol, ik zie hem zowat elke ochtend naakt. Ik altijd mijn tanden poetsen, hij zichzelf scheren als hij net onder de douche vandaan komt. I don't care, lol. :')

    [ bericht aangepast op 23 mei 2011 - 18:30 ]


    wth.

    xD


    Firm believer of all that is magic

    Quixotic schreef:
    Lol, ik zie hem zowat elke ochtend naakt. Ik altijd mijn tanden poetsen, hij zichzelf scheren als hij net onder de douche vandaan komt. I don't care, lol. :')

    Het is je vader maar...(krul)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    hahaha beter je vader dan een leuke jongen (;


    -

    Quixotic schreef:
    Lol, ik zie hem zowat elke ochtend naakt. Ik altijd mijn tanden poetsen, hij zichzelf scheren als hij net onder de douche vandaan komt. I don't care, lol. :')


    o.o en dan sta jij daar gewoon naast zo van "Haai pap." xd


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Quixotic schreef:
    Lol, ik zie hem zowat elke ochtend naakt. Ik altijd mijn tanden poetsen, hij zichzelf scheren als hij net onder de douche vandaan komt. I don't care, lol. :')

    o_o

    anyways,lol. xD


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Hahaha x'D, dat klinkt idd stom. ('x
    Nee, ik heb gelukkig nog nooit zoiets meegemaakt.
    En draag je toevallig een bril? (nerd)


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Quixotic schreef:
    Lol, ik zie hem zowat elke ochtend naakt. Ik altijd mijn tanden poetsen, hij zichzelf scheren als hij net onder de douche vandaan komt. I don't care, lol. :')

    Bedoel je echt naakt? Dus zonder boxer ofzo? o.O
    Dat zou m'n pa dus never nooit doen...


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Quixotic schreef:
    Lol, ik zie hem zowat elke ochtend naakt. Ik altijd mijn tanden poetsen, hij zichzelf scheren als hij net onder de douche vandaan komt. I don't care, lol. :')


    Hahaa, waarom is iedereen hier zo verbaasd over? Dat is bij mij thuis ook hoor.. Maargoed.. ik ging ook altijd samen met hem in bad. En néé, stelletje pervers, dat is niet wat jullie denken. Toen was ik echt 6 ofsoo


    Have you ever been alone in a crowded room?